|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Villa Bohemia - Lipnomeer
Wie is er afgelopen zomer op camping Villa Bohemia geweest en kan mij zijn of haar ervaringen hierover vertellen. Komt er bijvoorbeeld veel jeugd van rond de 15 jaar en mag je een eigen kampvuurtje stoken bij je caravan of tent. Alle info is welkom.
Fam. Komen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
http://www.camp.cz/index.php?akce=sh...&id=104&lng=nl
Hier staat wat er is en wat er mag op de camping. Maar ik neem aan dat je dat zelf al gezien hebt?? |
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
|
In een andere topic schreef Fenna dit over Villa Bohemia:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Het zou heel goed mogelijk zijn dat dit de camping is waar ik met met ouders (ongeveer in 1966!!) heb gestaan, dat was in ieder geval ook in Cerna v. Posumavi.
Het was een terrascamping en ik heb er toen foto's gemaakt van een zonsondergang over het meer. Hij zal er nu niet meer zo uit zien als ik hem in gedachten heb!! ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
reserveren villa bohemia
Hoi Jeanet,
Ik heb gemaild naar de camping vorige week(begin mei). Helaas waren er geen plaatsten meer te reserveren voor eind julie-begin augustus. Mij vertelden ze echter dat ze maar 50% van de plaatsen reserveren. De rest van de plaatsen is vrij. Dus als je op de bonnefooi gaat heb je kans op een plaats(en misschien overnachting op pakeerplaats voor de camping denk ik). veel succes groetjes |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels via de mail reactie gehad. Gelukkig konden we nog net reserveren, dus ben benieuwd naar de camping.
Zijn er ook nog dingen in de buurt te bezichtigen die we absoluut niet mogen missen. Of leuke restaurantjes waar we in ieder geval moeten gaan eten? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geblokkeerde account
|
Ik ben er pl.m 23 juni, moet ik informeren?
Wij zijn 12 juli weer thuis. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Het zou leuk zijn als je nog wat dingetjes door zou kunnen geven over de omgeving. Wij gaan 14 juli weg. Is er b.v. een zwarte markt in de buurt. Ook willen we graag dingen bekijken (leuke oude stadjes, glasblazerij, mooie natuur) Kortom, wij vinden veel leuk.
|
|
|
|