|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
|
Camping Bucek (bij Nove Straseci)
Wij denken erover met onze drie zoons van 17, 15 en 9 jaar naar camping Bucek te gaan. Volgens de beschrijving veel voorzieningen. oa verhuur van surfplank en kano.
Heeft iemand ervaring met deze camping? hoe is de omgeving? Hoe gaat de verhuur van spullen en is dit redelijk betaalbaar? Zijn er ook fietsen te huur in de omgeving? En zeilboten? Wie heeft antwoorden? Alvast Bedankt. Groetjes Emmy |
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Campingplatz Bucek
Als het de camping uit onderstaande link is ziet het er in ieder geval goed uit en is er in de omgeving voldoende te doen. Denk hierbij alleen maar eens aan Praag.
http://www.campingbucek.cz/nl/index.html Tevens is dan bjivoorbeeld Karlovy Vary ook niet zo ver. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Wij (jongeren van 25) zijn daar ook geweest en het is een leuke camping met een meer waar je kan zwemmen, wel constant alg aan je benen maar goed. Verder wat roeien,waterfietsen en kanoen, is gratis. Een minpunt is dat er verder niets te doen is (voor jongeren) en er bijna alleen maar nederlanders waren.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Wij (21 en 23) zijn net terug uit Tsjechie. We hebben 2 weken op camping Bucek gestaan. De camping is naar onze mening erg goed en de campingbaas en zijn vrouw/vriendin zijn echt heel aardige mensen. Praag is binnen 3 kwartier te bereiken en ook in Karlovy Vary en Plzen kan je in ruim een uurtje tijd zijn. Zo ver is alles dus goed! Enig minpunt is dat er voor wat oudere jongeren inderdaad weinig te doen is. Tot een jaar of 17 kan je je daar vast prima vermaken, maar verder is er helaas niet veel. Wij vonden het ook jammer dat er geen echt gezellige dorpjes waren waar je 's avonds nog wat op een terrasje kan drinken. Toch vinden wij Bucek zeker een aanrader, zeker als je graag een paar dagen naar Praag wilt!
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi hoi, wij (mijn vriend en ik) denken erover om dit jaar onze vakantie te beginnen bij deze camping. Nu zie ik op de website geen emailadres staan en meteen bellen vond ik ook wat 'eng'
. Nu is mijn vraag of je voor deze camping moet reserveren en of het druk is. Wij willen rond 11 juli gaan. Is het sanitair goed verzorgd? Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven. ![]() De camping ligt in Nové Straseí, dat ligt zo'n 40 km ten westen van praag, als ik het goed heb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Zijn er nog lui die hun ervaringen m.b.t. deze camping willen delen met ons
. Begin augustus gaan we naar Tsjechie en deze camping staat zo een beetje boven aan ons lijstje van campings om te gaan camperen.Is het verstandig om bijvoorbeeld vooraf camping plekken te reserveren? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
camping bucek
Hallo, wij zijn hier 2005 geweest.
Of er via reservering gewerkt wordt kan ik niet zeggen, wij gaan op de bonnefooi. Zorg dan wel dat je niet te laat aankomt, het is elke dag een gaan en komen. Waterfietsen waren toen defect, kanovaren stelt niet zo gek veel voor, het is een meertje.Er lag toen een groot "kussen" waar de jongelui een beetje op/rondhing. Zijn als het goed is afgelopen jaar weer wat vernieuwingen toegepast. Je loopt niet echt de camping af naar een dorp ofzo. Het gros is Nederlanders, camping Frymburk bij het Lipnomeer zit in dezelfde fam. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn er in 2005 ook geweest. Toen wij aankwamen was het nog een en al rust op de camping, maar eind juli was de camping al erg vol. Reserveren hebben wij niet gedaan omdat wij op de bonnefooi gingen, maar idd het was iedere dag wel een komen en gaan van mensen.
We waren zeer tevreden over de camping. Schoon sanitair en dergelijke. De campingeigenaar vonden wij wel apart. Kon soms erg raar uit de hoek komen, maar bedoelde het zeker niet onvriendelijk en wilde de gasten graag tot dienst zijn. De eigenaar heeft goede tips tot het bezoeken van plekjes in de omgeving en heeft ook een handige route op papier staan om in snel in Praag te komen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
volgens mij is het niet mogelijk om te reserveren of ik moet iets over het hoofd hebben gezien.
|