![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: Huisje, appartement, pension
Ik ben opzoek naar een goedkoop huisje, appartement of pension waar we met 2 personen van zondag 6 augustus tot en met donderdag 10 augustus kunnen verblijven.
(Aankomst avond 6 aug., vertrek middag 10 aug.) De accommodatie mag maximaal +/-100km ten westen van Praag liggen, hoe dichterbij des te beter. Verder moet er de mogelijkheid zijn 2 auto's bij de accommodatie te parkeren of op korte afstand bij een bewaakte parking. We zijn opzoek naar een accommodatie waar we met 2 personen kunnen verblijven voor ongeveer 200 euro. We zoeken geen luxe maar wel wat comfort om na een dag sightseeing te relaxen. We zijn nog jong dus als er wat uitgaansleven te beleven valt dan is dat mooi meegenomen. Wie wat te huur heeft of suggesties heeft kan contact opnemen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Thanks!, ik was er al wezen neuzen, ik probeer zoveel mogelijk prijzen en accommodaties te vergelijken.
Het moet een beetje goedkoop zijn omdat de trip naar Tsjechie een soort extraatje is voor ons. In het weekend daarvoor zitten we op een camping event in oost duitsland en dan zou het zonde zijn om niet ff door te rijden naar Tsjechie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
kijk maar eens hier: www.tsjechiecontactbest.nl
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Volwaardig Lid
|
huisjes te huur.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Als je nog niets hebt kan je pension Koekoek in Praag eens proberen. De eigenaresse Martina spreekt Nederlands dus dat is wel erg makkelijk. Je kunt haar per email bereiken als je wilt op emailadres
koekoek@sendme.cz |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de reacties, maar we hebben besloten te gaan camperen.
We zijn nu zo een beetje aan het kijken voor adressen en gaan dan gewoon vanuit Duitsland Tsjechie in en zien dan wel waar we neerstrijken. De keuze voor camperen is gekozen voor wat meer levendigheid om je heen en uiteraard het autootje naast je tent ![]() Een optie om te gaan camperen is camping Bucek aan het Lipnomeer, die leek ons wel goed en westelijk van Praag. Inmiddels gaat er nog een vriend van ons mee en zijn we dus met 3 auto's. |
|
|
|