![]() |
|
|
#11 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Dank je voor het antwoord, ga ik het toch downloaden en proberen!
Ik had eerst voip-buster, maar dat is niet echt duidelijk. Ga dit es testen of het beter is!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Ik moet zeggen, dat we (ik, mijn dochter en mijn man) een vodafone sim-kaart in Nederland gebruiken. Ja zeker niet voor om te bellen,maar om sms te ontvangen, want via internet kunnen we sms schrijven. We kunnen 750 letters schrijven.Het is een abonement kaart waarvoor we 12Kc per maand moeten betalen en als we naar Tsjechie gaan, hebben we 40minuten naar vodafone nummer vrij en een sms kost 0,50hal. naar vodafone en 1,70kc naar andere nummers.
Ik vind het echt praktisch. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Inbellen met tsjechische SIM
Hallo allemaal,
Ik wil gaan inbellen met mijn mobilie telefoon met een tsjechische SIM (nog niet aangeschaft) naar een tsjechiesche internetprovider. Ik heb al een account bij volny. Maar ik vraag me af wat dat nou ongeveer kost? Van de tscjechische beschrijvingen bij de tarieven van de providers word ik namelijk niet echt wijs... Ik lees hier iets over Onbeperkt GPRS. Kan iemand mij wat meer uitleg geven over de inhoud van deze pagina? Ik snap er namelijk niets van ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Ik zoek iets voor 3 weken tijdens mijn vakantie. Wat zijn de gesprekskosten voor die link die jij geeft precies?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
volgens mij is het 3,40 per minuut - buiten spitsuren (werkdagen 8 - 19) of 5,40 tijdens spitsuren (of als voorkeurnummer instellen - dan blijft het 3,40)
En je moet iets hebben waar je simkaartje in stopt. |
|
|
|