|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Hoe is camping \"Oase\" in bij Praag ?
Hoi,
Wij willen deze zomer nog een dag of zes terug naar deze camping omdat het prima beviel en we nog meer dan genoeg te zien hebben in de omgeving.Dat zegt genoeg. Sonja ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
camping Oase bij Praag
Wij zijn al een paar keer naar Oase geweest.
Mooie camping met super de luxe sanitair. Voor de kinderen een zwembadje en trampolines en 'savonds kampvuur. De eigenaar is wel streng, en heeft overal camera's hangen om de boel in de gaten te houden. Maar als we weer naar Praag gaan dan gaan we zeker weten weer naar deze camping. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
camping oase
nog nooit zo'n luxe gehad op een camping
de bus stopt aan de deur en je kan alle kanten uit alle info aan de balie ! zoek niet verder maar wel druk bezet, een aanrader in vergelijking met andere hoor ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gast
|
camp oase
Hallo allemaal,
Ik heb dit jaar gereserveerd op camp oase. Alleen niet zo slim van mij om te kijken wat de prijzen van 2006 waren. Ik vind camping erg prijzig rond 37 euro voor caravan en 2 personen, richtprijs www.eurocampings.net). Volgens mij waren deze prijzen in 2005 stukken minder. Maar zoals ik hier de reacties lees is het wel een goede camping!groeten |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
Ik heb een vraag over de prijzen die op de site van camping Oase staan. Er staat : " staanplaats van 50 m^2 op het tentveld voor motor/auto+ tentje- max. 2 personen (Nr. 128,129,131-138) alleen vanaf 17.6.-26.8 mogelijk. Kan niet gereserveerd worden 300 CSK" Is dit de prijs voor 1 overnachting in een tentje met 2personen + de fiets? Of is dit enkel voor de staanplaats en moet je dan nog 120 CSK per persoon betalen? Is er in de zomer altijd wel plaats voor trekkers? We zouden daar ongeveer 6 dagen willen overnachten van 22-28 juli. Maar mee dat we met de fiets gaan en niet weten wat er allemaal kan gebeuren, zou het goed kunnen dat we maar de 23 of 25ste juli ofzo toekomen. Daarmee dat we ook niet kunne reserveren. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
Een camping met proper sanitair kost iets meer .
groetjes jullie molletje ![]() |
|
|
|