|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben dit jaar (1e 3 weken juli) ook een plaatsje geboekt op deze camping. Het is de eerste keer dat we buiten de wintersport naar Tsjechie gaan. Reserveren gaat inderdaad via de Nederlandse site, de aanbetaling gaat naar een rekeningnummer van Dhr. E. Vernet in Beverwijk. Hopelijk gaat het goed bevallen voor 3 weken!
Onze kinderen zijn 11 en 12 jaar, als zij zich kunnen vermaken hebben we het zelf ook goed. Ik ben op zoek naar leuke tips, leuke steden, goede restaurants en dingen die we zeker niet mogen missen. Alle informatie over deze streek is welkom. Groet Eric en Yvonne |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
karolina west-bohemen
Hoi wij (moeder, jongens 14 en 12 en een jackie) gaan 5 augustus naar camping Karolina(West-Bohemen). Het lijkt ons een hele gezellige camping.
Heeft er iemand leuke tips. Over welke brouwerij leuk is om te bezoeken(pilzen) en welk kasteel er uit springt voor de jeugd of leuke meertjes in de buurt. Ik heb tsjechiepagina.nl al wel bekeken maar eigen ervaringen van dat is gaaf staat daar niet in natuurlijk.Of waar je ergens kunt kanoen. groet Willy ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
De dierentuin in Plzen (met Dinopark) is zeker de moeite waard om eens te bezoeken... Verder is de stad Karlovy Vary wat mij betreft een must.
Het Kasteel in Loket is wel leuk.... Voor meer tips kijk ook eens op de West Bohemen Startpagina
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij gaan de eerste weken van augustus naar camping Karolina. Onze eerste kennismaking met Tsjechië. Is de omgeving daar geschikt om te fietsen? Wat ik eigenlijk bedoel, is het de moeite waard om de fietsen mee te nemen, we zijn maar "eenvoudige" fietsers
. En onze dochter van net 8 fietst zelf, dus te heuvelachtig moet het ook niet zijn. Iemand tips/ervaring? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Ook wij gaan dit jaar voor de eerste maal naar Tsjechië (Zahorany), met onze 3 zonen (7- 9 en 11j).Wij wilden ook graag weten of je daar ergens fietsen kan huren en is het een rustige streek om te fietsen, mooie fietspaden? Wie kan onsdaar over informeren,
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Over fietsen is al vaker geschreven op het forum. Via de zoekfunctie (rechtsboven in de balk) kan je ongetwijfeld iets vinden.
Verwacht over het algemeen geen fietspaden, zoals wij hier gewend zijn. Het verkeer is ook niet helemaal gewend aan fietsers. |
|
|
|