|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Actieve vakantie in Spindleruv Mlyn
Als eindexamenkadootje voor onze zoon gaan mijn man en zoon begin juni met de auto een weekje naar Spindler Mlyn. Het wordt een actieve week met veel activiteiten die georganiseerd is door
Tsjechoreizen
. Ze logeren in pension Interpojekt.
Heeft iemand daar ervaring mee. Heeft iemand tips over wat ze wel of juist niet moeten doen?? Dat maakt de voorpret alleen maar groter natuurlijk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Hallo Miranda,
Welkom op het forum. Wat leuk zo'n cadeautje zeg!! Als je meer informatie wil hebben kan je ook bij "zoeken" het woord "Spindleruv Mlyn" intikken (want zo heet dat plaatsje) en dan zul je zien dat er al heeeeeel veeeeeeel over geschreven is. Als je dan nog iets wil wetenm vraag het dan gerust want je zult zien dat je altijd antwoord krijgt. Veel plezier!! Corrie. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Hallo Miranda
Is kei leuk zoon actieve vakantie,echt heel anders dan zoon strandvakantie.Wij hadden toen zoon pakket gereserveerd,en verbleven ook in hotel Interproject.Het hotel was toen [in de bouwvakkersvacantie heel rustig]er waren dagen bij dat we als enige in het hotel sliepen.Wij hadden toen half pension,het ontbijt was goed alleen het avondeten viel tegen[alleen een hoofdgerecht wat de pot schaft]De actieviteiten was van Jellowpoint[een paar honderd meter naar beneden]Wij hadden een mountenbiketocht,die was super zwaar,en we hebben toch 3 wielrenners in ons gezin.Het riverraften was wel leuk,alleen geen heftige stromingen,gewoon rustig peddelen.Het bergbeklimmen vonden wij het leukste,je ging dan met een [gammel] busje van hun ergens naar de rotsen en daar bleef je dan een paar uur.Wij hadden ook een steptocht,je ging dan met een grote step met de kabelbaan omhoog en dan met een lekker vaartje naar beneden.Wij mochten ook met een kabel over het water,dat stelde niet veel voor.Wij hadden ook nog de reuzenschommel,die was in het touwenpark.Dat was wel supervet,en hebben het daarna zelfs nog een keer gedaan.Ook kun je daar klimmen in touwen,is ook wel leuk.Volgens mij was het zoon beetje wat bij ons in het pakket zat.Wij hadden als extra nog een quattocht gemaakt [wij rijden en de kinderen achterop] en dat was echt heeeeeeeel leuk echt een aanrader. Ik hoop dat je er wat aan hebt,en heb je nog vragen dan hoor ik het wel gr Helmi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Corry en Helmi
Bedankt voor jullie reactie's Helmi jullie programma lijkt heel veel op dat wat Victor en Sander ook gaan doen. Jammer dat het zo stil was in pension. Ik hoop dat ze wat mede groepsgenoten treffen waardoor het savonds ook extra gezellig zal zijn. Ze hebben alleen ontbijt dus avondeten kunnen ze overal. Ze gaan ook naar touwenpark, raften mountainbiken, klimmen enz. Die quattocht is een leuke tip dat moeten ze ook maar gaan doen, vooral mijn zoon zal dat super vinden. Victor ziet erg op tegen mountainbiken maar er was ook een makkelijkere route zeiden ze. De vakantie was voor minimaal 6 personen dus ik verwacht dat ze nog andere mensen treffen. Zou ook het leukste zijn natuurlijk. (Ik verstop me en ga geloof ik stiekum mee ) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
actieve vakantie
Hoi Miranda
En wanneer gaat de reis plaatsvinden?Of is die al geweest? Laat je nog ff weten hoe het was??? vr gr Helmi |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hoi
Heeeeel veel plezier dan.... gr Helmi |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
@ tot 10 juni. Donderdagmiddag heeft Sander zijn laatste examen en dan vertrekken ze vrijdagmorgen. Overnachten nog even net over de grens van Tsjechie in een pension waar we vaker aten als we op de camping waren en dan zaterdagmorgen naar Spindler Mlyn. Zondag begint het programma. Spannend
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
actieve vakantie
en hoe was de vakantie?????