|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Even een vraagje voor Cor: ben je bekend met camping Sever. Na heel veel zoeken, kijken,interneten, kom ik steeds weer op deze camping uit. Proef/ruik en zie een goede sfeer. Kan het helemaal mis hebben natuurlijk. Maar ik heb ook nog 4 pubers (16 t/m 18 jaar) bij me en een mannetje van 7. Daar moet toch ook iets voor te doen zijn.
groetjes, Mayca |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
O.K. Cor, dank je wel. Ik wacht het maar af, vorig jaar in België was het voor de kids te rustig, misschien nu voor ons (ouders) te druk. Ben gelukkig wel wat gewend met dat stel, als de sfeer maar goed is. Als we alleen zouden gaan zou ik waarschijnlijk een andere camping uitzoeken, maar we moeten met zoveel mensen rekening houden. Allemaal misschien een beetje inleveren en het gezellig maken.
groetjes en nogmaals bedankt, Mayca |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geblokkeerde account
|
Ik kom op die camping aan op pl.m 23 juni,
waar heb je dan graag infotmaties over?. Drukte? Muggen? Animatie?. Kinder speelmogelijkheden ? Als alternatief hebben wij een camping 12 km1 verder op Sever Camp., wij kijken wel eerst rond naar het sanitair, toeristen , uitbater ,etc. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Hoi Vonny,
Hey, wat leuk dat jullie er ook naar toe gaan. Dan krijg ik een goede indruk van de camping denk ik. Vorig jaar was ik in België, een prachtige camping, maar niets te doen voor kinderen van 16, 17 en 18. Dat was jammer, nu wil ik proberen dat een beetje voor te zijn. Op zich zijn we heel makkelijk, als de sfeer goed is en lekkere plekken is het al snel goed, plus meer jeugd. En misschien is er een kantine die 's avonds openblijft? (toch nog een heel lijstje zie ik) Maar als je informatie hebt over het sanitair, muggen etc. heel graag. En de omgeving. Dit wordt mijn eerste keer in Tsjechië, heel spannend allemaal en ik heb er veel zin in. Jullie veel plezier daar en alvast bedankt voor de informatie, Groetjes, Mayca |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Geblokkeerde account
|
Wij zijn na 10 juli weer thuis,dan stuur ik wel een berichtje.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |