|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
wie kan dit aub vertalen?
Hoi kan iemand dit vertalen voor mij, ik heb al op diverse sites gekeken maar kom er niet uit.
Barvu rozpustte ve 1/4 l horke vody ( ik denk mengen met 1/4 l warm water ) a nalijte do bubna pracky. Pridejte 5 lzi soli a vlozte barvenou latku. Nastavte cyclus na 90 c a nechte ukoncit cely program. Pracku vycistete stejnym programem s minimem praciho prasku a odbarvovace ( beliciho pripravku ) s kusem stare latky pro pohceni zbytku barvy Mijn dank is weer enorm groot!!!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Barvu rozpustte ve 1/4 l horke vody a nalijte do bubna pracky.
Los het verf op in 1/4 liter heet water a giet het in de wasmachinetrommel. Pridejte 5 lziCE soli a vlozte barvenou latku. Voeg 5 lepels zout toe, en doe de bonte was erbij (de te kleuren was). Nastavte cyclus na 90 c a nechte ukoncit cely program. Zet het op 90 C wasprogramma en laat het hele programma tot het einde aflopen. Pracku vycistete stejnym programem s minimem praciho prasku a odbarvovace (beliciho pripravku ) s kusem stare latky pro pohLceni zbytku barvy De wasmachine maak je met hetzelfde programma weer schoon met een weinig waspoeder, ontkleurder (bleek) en wat oude stof voor het absorberen van resten verf. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Oranje-gekte slaat toe in Nederland. Ook bij Reggie thuis?
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Zou dat het zijn ???
Ik vroeg me gewoon af hoe iemand er op komt om zo'n tekst vertaalt te willen hebben....Het lijkt me toch dat als je iets koopt in Tsjechië waar zo'n gebruiksaanwijzing op zit, je toch op z'n minst even kijkt of het er ook in het engels of duits op staat.... Een tante van Marion heeft ook nog wat pakjes poeder in de kast staan met een Tsjechische gebruiksaanwijzing erop.... Maar dat was redelijk bewust zo gegeven ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Ik zal het je uitleggen Arno ik ben vorige week naar cz geweest en heb toen de verkeerde zakjes verf meegenomen.Op de andere staat het inderdaad in het duits en engels (heb deze al eerder gebruikt) dus toen ik thuis kwam hadden we geen beschrijving. Omdat dit nog al nauw komt hebben we dit even op het forum getikt (is het forum toch ook voor dacht ik) en ik moet zeggen het is goed gelukt.
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moderator
|
Tip van de week: koop die verf voortaan in Nederland.
![]() |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Legende
|
Citaat:
|