|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Forum Freak
|
Nieuw taalgidsje
Tsjechië, een geweldig land. Prachtige natuur, leuke marktjes, veel bezienswaardigheden en een heerlijk klimaat. Het enige nadeel is dat ze Tsjechisch spreken.
Maar dat is op te lossen, dacht Francine Oomen en schreef een nieuw taalgidsje en heel veel survivaltips. De titel is Hoe overleef ik mijn vakantie in Tsjechië? Uitgeverij Van Holkema & Warendorf Prijs: € 7,50 ISBN 90 269 1711 2 Tekst: Francine Oomen Tekeningen: Annet Schaap Vertaling: Jana Broekman-Mináøová |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Is dat geen kinderboek Jeanne ?
Hoe overleef ik mijn vakantie in Tsjechië ? Francine Oomen 2006 Uitgeverij: Unieboek Uitgevers ISBN: 90-269-1711-2 NUR: Fictie 7 - 9 jaar (282) 2006 Prijs: €6,99 Leverbaar ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Als je de naam Francine Oomen aanklikt staat erbij geschreven dat deze niet leverbaar is.
Weet iemand nog een andere link waar dit boek te vinden is. Of nog beter wie heeft dit boek toch al gekocht en kan ons er iets over schrijven. Groetjes Sylvia |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Het is een kinderboek, maar er zullen zeker wel handige tips in staan, zoals: wat is ijs in het Tsjechisch? etc.ik zou 't niet kopen als je met je kinderen naar Tsjechië gaat, maar wel in de (school)bieb lenen. Als het 't zelfde soort boek is als een aantal andere in die reeks, lees je het namelijk zeker geen twee keer, maar 1 keer is wel leuk. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Is it possible to buy this book in Czech Rebuplic? Thanks Veronika
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Het boekje is gewoon leverbaar. Ik heb het gisteren gekocht bij de Bruna, voor kinderen staan er leuke dingen in en misschien ga ik het ook wel doornemen om misschien een menukaart te kunnen ontcijferen. Dan weet ik in ieder geval wat ik op mijn bordje krijg alhoewel het is misschien leuker om je keer op keer te laten verrassen.
groeten |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
It is possible to buy this book in the Czech Republic, through the internet: www.bol.com
|
|
|
|