![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
én Henry én ook nog Rosicky.. aaaargh, nu wordt ik helemáál fan van Arsenal
![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Goeie aan winst ook voor Arsenal als je het mij vraagt. Ik hou van Rosiscky zijn speelstijl aanvallende middevelder kan een echt nummer 10zijn achter Henry. Arsenal speelt ook vaak leuk en mooi aanvallend voetbal.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Nee ik vind Arsenal niet echt counter voetbal spelen, dat is meer Chelsea. Arsenal is aanvallend ingesteld en niet verdedigend. Maar goed in de Engelse competitie kan je niet zo spelen. Ze hadden kunnen winnen ook van Barca als die rode kaart niet was gevallen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
CZ Moderator
|
Chelsea is nog steeds mijn nummer 1 van engeland, al is het alleen al vanwege Petr Cech en onze grote vriend Roman Abramovic
Maar inderdaad, met dit team zal Arsenal wel degelijk aanspraak kunnen maken op de titel ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
rosicky zou nu lichtgekwetst zijn?
ben dus een hevige supporter van west ham, ex-ploeg van repka, mikolanda die er ook speeldde is naar mlade boleslav nu. ga minstens 1x seizoen kijken(op mijn conto: millwall,nottingham,portsmouth,watford enz). |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Legende
|
Dinsdag wordt mogelijkerwijze tegen Costa Rica gespeeld zonder Tomas Rosicky. Rosicky heeft vandaag het trainingskamp in Seefeld verlaten om zich in Praag te laten onderzoeken. Hij heeft last van blijvende pijn in zijn bovendij.
radio.cz |
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Freddy,iedereen zit terug in tsjechie trouwens? rest van de selectie zit in jablonec denk ik(of hebben daar een training afgewerkt).zou da artikel terug moeten opzoeken
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Legende
|
Citaat:
hier staat het bericht |