|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Autocamp Habr u Volduch
Hallo allemaal,
Dit jaar willen we in het westen van Tsjechie gaan kamperen. Nou heb ik op mijn campingkaart Intercamp Habr in Volduchy gevonden. Kan iemand mij daar uit ervaring meer van vertellen? Hier op het forum kan ik er niks van vinden, en op internet vind ik ook maar heel weinig info. Ik wil graag het volgende weten: -is er wat speelgelegenheid (zandbak, schommel enz.) -ben uiteraard benieuwd naar het sanitair -zwemgelegenheid? -eetgelegenheid? -omgeving? Hopelijk hoor ik snel wat van iemand! Alvast bedankt! Groetjes Arieke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Pod ohradou 924/II
337 01 Rokycany http://home.tiscali.cz:8080/cz353401/atc-habr/ en http://www.dokempu.cz/eng/czech-camp...mping-388.html |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Arieke;
Ik had ook veel belangstelling voor deze camping, lijkt me klein en intiem, dus ben ook benieuwd naar reakties;ik heb wel een website gevonden en vind het er leuk uit zien! www.habr-sterner.cz succes! Hans |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Bedankt voor jullie reakties tot nu toe. Helaas ben ik nog niet echt veel wijzer, komen er dan geen Nederlanders op deze camping?? Ik hoop nog op jullie ervaringen. Groetjes Arieke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Nee, dat er niemand reageerd wil nog niet zeggen dat er geen Nederlanders komen, alleen dat die Nederlanders geen lid zijn van dit forum!!
Alhoewel ik wel met je eens ben dat dat er niet veel kunnen zijn!! ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo ik ben nieuw hier, sorry dat ik dus nog geen uitgebreid profiel en dergelijke heb.
Even over deze camping, ik ben er nu drie keer geweest. Het is een leuke knusse camping en wij vonden dat je er alles hebt wat nodig is, klein restaurantje, winkeltje, douches en toiletruimtes, gezamelijke kookruimte, een mooi bos eromheen, een meertje in de buurt, een heel speelveld en er komen zeker Nederlanders hihi, maar ook Tsjechen wat het in onze ogen gezellig maakt, omdat je die mensen dan ook leert kennen. Het plaatjse Rockycany vlakbij is erg leuk, natuurlijk raad ik een dagje Plzen, Praag, Kasteel Karlsteijn en de grotten ook aan. Voor meer info spreek me maar even aan! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Oh ik zie trouwens meerder links staan... maak niet de vergissing twee camping door elkaar te halen.
Er zitten er namelijk twee naast elkaar. De ene heet Autocamp Habr de andere heeft er Volduch achter staan ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Bijna goed, halve punt.
![]() Je hebt Intercamp Habr TJ en de hierboven al genoemde Autocamp Habr u Volduch. Van de eerste kan ik zo gauw geen website vinden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de reakties!!
Lekker verwarrend allemaal, maar het gaat me dus om ATC Habr, die waar Trabihans de website van noemt. Is dat dezelfde waar jij bent geweest Nynke? Zo ja, is er op het speelveld iets van een schommel ofzo (we hebben 2 meiden van 4 en 8 bij) en is het sanitair een beetje schoon? Groetjes Arieke. ![]() |
|
|
|