|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
En waar slaat een opmerking van "jij haalt je relaties alleen maar uit de supermarkt". Ten eerste kom ik nouwelijks in de supermarkt, AH kun je gewoon via internet bestellen, maar probeer dan te begrijpen dat het hier om een voorbeeld gaat. Ten tweede, voor mijn werk MOET ik altijd strak in het pak lopen. Dus of ik nou een dikke kop heb of niet, verzorgt en goed gekleed ben ik altijd Ten derde, wat is het probleem dat ik mijn voorkeur uitspreek?. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
Mus(je)
Bedankt voor jouw steun in deze discussie. Beste Willem 1968. Je geeft aan dat ik jouw 1ste posting niet goed gelezen zou hebben.! Nu, dat heb ik wel en het spijt me te moeten zeggen dat deze 1ste posting erg generaliserend en enigzins sexistisch overkomt. "-ik heb een zwak voor mooie vrouwen uit het voormalige oostblok. Wat mij hierin bijzonder aantrekt is dat deze vrouwen echt vrouw zijn, totaal niet te vergelijken met west Europese vrouwen-". Als dat niet generaliseren is, dan weet ik het niet meer. Of alle vrouwen uit Oostbloklanden mooi zijn, en dat alle vrouwen uit West Europa daar niet mee tevergelijken zijn. Onzin natuurlijk. Als je bedoelt (en stelt) dat Oost-europese vrouwen en met name de Tsjechische vrouwen, ongeacht hun leeftijd, er over het algemeen er beter verzorgd uitzien dan ga ik grotendeels met je mee. Blijft toch mijn twijfel. Als ik jou, overigens summiere, profiel bekijk, lijk je mee meer een verlate puber toe. Je hebt zelf de discussie aangezwengelt en nu ga je in jouw laatst posting"een beetje verongelijkt doen. En je gaat er zondermeer er van uit dat een ieder, buiten mijn persoontje (en mus) om natuurlijk, het met jou eens is. gezien je uitlating : ""Degene die mijn posting goed lezen kunnen dit alleen maar bevestigen ." En Willem 1968 : tussen de regels door heb ik je laten weten, dat ik ook een liefhebber ben van vrouwelijk schoon, maar dat OOK de leeftijd op een gegeven ogenblik gaat tellen. Als je van 1968 bent dan wordt je dus ook al een dagje ouder en dan moet je wel een behoorlijk knappe kerel zijn met veel geld die dan interessant is voor de (ook Tsjechische) vrouw. En als je dan vrouwen zoekt die je aanvankelijk op de foto van jouw profiel had, dan ben ik bang dat je nog lang zult moeten zoeken. Ik zie inmiddels dat je jouw profiel hebt aangepast. Een hele verbetering. Ik hoop, dat je naast mooie vrouwen ook nog een andere inbreng hebt op dit forum. En Willem 1968 : sans rancune ! |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
hmmm, ik neem woorden als 'azijnpissers' nóóit in mijn mond, en ik denk niet dat je mij er daarom van kan beschuldigen.
Het lijkt me dat jou mening duidelijk is, maar de meningen van de andere mensen, bijvoorbeeld van Tabe en van mij, en van Esthertje, zijn ook duidelijk. En daardoor hoef je je niet op je teentjes getrapt te voelen. discussie gesloten, lijkt mij. |
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Moderator
|
Hoe je het ook wendt of keert: het forum heeft er wel weer een liefhebber van de Tsjechische natuur bij.
![]()
|
|
|
#27 |
|
En zo is het maar net.
Kijk eens heel goed naar al de vrouwen. Jong, oud, belegen, u vult maar in. Maar kijk eens goed. Het maakt niets uit hoe oud je bent of hoe je er uit ziet. Kijk goed, elk mens heeft zijn eigen unieke charmes. Een vluchtige blik zegt niets. Observeren. Kijken. Verlekkeren mag, maar is geen lange levensduur bestemd. Maar troost je. De liefste van de wereld zit vlak naast mij. Die kans is u ontlopen. Het is niet anders. Zo is de wereld nu eenmaal. Groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|