het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 18-05-06, 10:06   #11
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
met mooi-van-buiten kan je echt een goede relatie opbouwen ??
Oud 18-05-06, 10:14   #12
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Ja, Marcel, ik denk dat dat kan. Het punt is, dat je moet kunnen accepteren dat je beide ouder wordt en dat de schoonheid van de jeugd plaats maakt voor de schoonheid van de ouderdom. En als je dat NIET kan accepteren zul je altijd in de "pubertijd" blijven en je verlustigen op mooie jonge vrouwen van rond de twintig. Vind dat prima, maar daar zijn andere forums voor. En, uiteraard, ook IK ben niet blind voor de jeugdige schoonheid, maar je hoeft daar toch niet zo opzichtig aandacht voor te vragen op dit forum ??
Maar Willem 1968 heeft wel gelijk. Een discussie heeft hij aangezwengeld.
Dames van dit Forum. Komt met uw reactie !!!
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-05-06, 10:26   #13
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Tabe schreef:
Dames van dit Forum. Komt met uw reactie !!!
Moet dat nou echt Tabe .... Nou, mijn mening is dat Willem het een beetje rot heb opgeschreven. Toen ik naar Tsjechië kwam, viel het me op dat men thuis in een versleten joggingbroek in de rondte rende, maar zodra er boodschappen gedaan moeten worden, zij zich helemaal gaan optutten en netjes aankleden. Ik was bijvoorbeeld een keer aan het schuren en verven en moest even wat halen bij de supermarkt, ik ga me dan niet helemaal omkleden, dacht ik. Dus ging ik in afgeknipte spijkerbroek en een verf t-shirt, neem van mij aan dat ik flink wat bekijks had en niet in positieve zin ! Dus dat de dames zich hier netjes kleden voor ze ergens naartoe gaan is wel waar. Ik denk ook wel dat over het algemeen de Tsjechische vrouwen zich sexier kleden dan bijvoorbeeld Nederlandse. Dus Willem heb zijn ogen niet in zijn zak zitten. Maar ik moet ook zeggen dat als ik mijn buurvrouw hier in soepjurk voorbij zie schuiven met een onverzorgd hoofdje ik er van overtuigd ben dat je niet kunt generaliseren. Overal in de wereld zijn mooie en minder mooie vrouwen. Gelukkig verschillen smaken nog steeds. Dus ik wens Willem veel plezier en succes met het leren van de Tsjechische taal of zou hij alleen maar body-language nodig hebben ... om een Tsjechische schone te versieren.
Oud 18-05-06, 10:43   #14
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Esther. (en Willem 1968) Je hebt gelijk als je zegt dat de "Tsjechische vrouw"zich over het algemeen netter en beter verzorgt en kleedt dan de "Nederlandse vrouw". Zonder te generalizeren. Dat was mij ook opgevallen.
Ik geloof ook, dat Willem 1968 het zo bedoeld. Maar uit zijn eerste bericht maakt ik wat anders op. En als ik zijn (foto) profiel bekijk.?? Tja, ik wil ook wel tot mijn 85ste op motortjes rijden en van zulke mooie en goed geklede vrouwen genieten!!!

En Albert heeft gelijk: Willem 1968 plaats een mooie foto (Liefst goed gekleed). Er zijn namelijk ook Tsjechische vrouwen deelneemsters aan dit Forum. Misschien bloeit er iets op.
Oud 18-05-06, 10:45   #15
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Moet dat nou echt Tabe .... Nou, mijn mening is dat Willem het een beetje rot heb opgeschreven. Toen ik naar Tsjechië kwam, viel het me op dat men thuis in een versleten joggingbroek in de rondte rende, maar zodra er boodschappen gedaan moeten worden, zij zich helemaal gaan optutten en netjes aankleden. Ik was bijvoorbeeld een keer aan het schuren en verven en moest even wat halen bij de supermarkt, ik ga me dan niet helemaal omkleden, dacht ik. Dus ging ik in afgeknipte spijkerbroek en een verf t-shirt, neem van mij aan dat ik flink wat bekijks had en niet in positieve zin ! Dus dat de dames zich hier netjes kleden voor ze ergens naartoe gaan is wel waar. Ik denk ook wel dat over het algemeen de Tsjechische vrouwen zich sexier kleden dan bijvoorbeeld Nederlandse. Dus Willem heb zijn ogen niet in zijn zak zitten. Maar ik moet ook zeggen dat als ik mijn buurvrouw hier in soepjurk voorbij zie schuiven met een onverzorgd hoofdje ik er van overtuigd ben dat je niet kunt generaliseren. Overal in de wereld zijn mooie en minder mooie vrouwen. Gelukkig verschillen smaken nog steeds. Dus ik wens Willem veel plezier en succes met het leren van de Tsjechische taal of zou hij alleen maar body-language nodig hebben ... om een Tsjechische schone te versieren.
Thanks, een dame die in het land woont en mijn supermarkt verhaal bevestigd!.

Ik geloof dat bij de rest ook langzaam het kwartje gaat vallen.

En inderdaad als iemand de moeite neemt in mijn profiel te kijken kan men kunnen zien dat ik naast mooie vrouwen (wat volgens mij gewoon gezond is) ook nog andere hobby's heb.

Ik ben helaas niet van de generatie "30 jaar huwelijk" en spreek gewoon open en bloot mijn bewondering uit. Is dat zo verkeerd?.

Graag uw reactie!.
Willem121968 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-05-06, 10:47   #16
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Het verhaal van Willem bevat wel een kern van waarheid natuurlijk, kijk alleen maar naar het aantal winkeltjes in Tsjechië die sieraden, accesoires en dames kleding verkopen.... Waarschijnlijk hechten vrouwen hier meer aan dan vrouwen uit westerse landen (al schieten dat soort winkeltjes hier in Nederland ook als paddenstoelen uit de grond).

Of het een basis legt voor een goede relatie is natuurlijk een 2de...

En Tabe, ik wist niet dat ouderdom ook schoonheid bevat , maar ach dat zal dan wel weer met mijn leeftijd en goddelijke lichaam te maken hebben
Oud 18-05-06, 11:02   #17
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Willem121968 schreef:
Ik ben helaas niet van de generatie "30 jaar huwelijk" en spreek gewoon open en bloot mijn bewondering uit. Is dat zo verkeerd?.
Willem 1968
Ik denk dat jij nooit toe komt aan een generatie "30 jarig huwelijk". Een oom van mij is 95 geworden. En die sprak ook altijd open en letterlijk bloot zijn bewondering voor het vrouwelijk schoon (lees verpleegster) uit. Maar in het verzorgingstehuis sprak men van "die vieze oude kerel".
Oud 18-05-06, 11:07   #18
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Goed Tabe,

Ik geloof niet dat je mij wilt begrijpen. Maakt voor mij niet veel uit maar ik respecteer jouw mening. Probeer de mijne ook te respecteren.

Nogmaals, ik wil niemand beledigen. Degene die mijn posting goed lezen kunnen dit alleen maar bevestigen.
Willem121968 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-05-06, 11:44   #19
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Alberto schreef:
Welkom op het forum Willem, je hebt overal in de wereld vrouwen die echt vrouw zijn hoor.
Maar een beetje echte vent zet dan ook zijn foto in zijn profiel.
Groeten en veel reakties toegewenst.
Kijk eens aan Willem dat is wat ik bedoelde.
Je bent een echte vent, ik wens je een wereldse voormalig oostblokvrouw.
Albert
Oud 18-05-06, 11:50   #20
Mus
Actief Lid

Mus's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Willem121968 schreef:
Nogmaals, ik wil niemand beledigen. Degene die mijn posting goed lezen kunnen dit alleen maar bevestigen.
Je kunt je bewondering voor Tsjechische vrouwen ook uitspreken ZONDER Nederlandse/ westerse vrouwen af te kraken. En als ik jou posts goed lees, doe je dat dus wel!!! dus doe niet alsof jij zo genuanceerd bent, en Tabe niet.

ik snap wat je zegt over 'supermarktkleding', maar kijk eens naar de mannen, hoe kleden die zich?? als de vrouwen hun best doen om zich goed te kleden, wil het vrouwelijk oog natuurlijk daar ook wat voor terug in de zin van verzorgde mannen.

Als je in't centrum van een Nederlandse stad rondloopt, (maar jij haalt je relaties blijkbaar alleen maar uit de supermarkt ), dan zijn Nederlandse vrouwen net zo opgetut als midden-europese/ Tsjechische vrouwen.
Mus is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels