|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Ja, Marcel, ik denk dat dat kan. Het punt is, dat je moet kunnen accepteren dat je beide ouder wordt en dat de schoonheid van de jeugd plaats maakt voor de schoonheid van de ouderdom. En als je dat NIET kan accepteren zul je altijd in de "pubertijd" blijven en je verlustigen op mooie jonge vrouwen van rond de twintig. Vind dat prima, maar daar zijn andere forums voor. En, uiteraard, ook IK ben niet blind voor de jeugdige schoonheid, maar je hoeft daar toch niet zo opzichtig aandacht voor te vragen op dit forum ??
Maar Willem 1968 heeft wel gelijk. Een discussie heeft hij aangezwengeld. Dames van dit Forum. Komt met uw reactie !!! |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Esther. (en Willem 1968) Je hebt gelijk als je zegt dat de "Tsjechische vrouw"zich over het algemeen netter en beter verzorgt en kleedt dan de "Nederlandse vrouw". Zonder te generalizeren. Dat was mij ook opgevallen.
Ik geloof ook, dat Willem 1968 het zo bedoeld. Maar uit zijn eerste bericht maakt ik wat anders op. En als ik zijn (foto) profiel bekijk.?? Tja, ik wil ook wel tot mijn 85ste op motortjes rijden en van zulke mooie en goed geklede vrouwen genieten!!! En Albert heeft gelijk: Willem 1968 plaats een mooie foto (Liefst goed gekleed). Er zijn namelijk ook Tsjechische vrouwen deelneemsters aan dit Forum. Misschien bloeit er iets op. |
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Ik geloof dat bij de rest ook langzaam het kwartje gaat vallen. En inderdaad als iemand de moeite neemt in mijn profiel te kijken kan men kunnen zien dat ik naast mooie vrouwen (wat volgens mij gewoon gezond is) ook nog andere hobby's heb. Ik ben helaas niet van de generatie "30 jaar huwelijk" en spreek gewoon open en bloot mijn bewondering uit. Is dat zo verkeerd?. Graag uw reactie!. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Het verhaal van Willem bevat wel een kern van waarheid natuurlijk, kijk alleen maar naar het aantal winkeltjes in Tsjechië die sieraden, accesoires en dames kleding verkopen.... Waarschijnlijk hechten vrouwen hier meer aan dan vrouwen uit westerse landen (al schieten dat soort winkeltjes hier in Nederland ook als paddenstoelen uit de grond).
Of het een basis legt voor een goede relatie is natuurlijk een 2de... En Tabe, ik wist niet dat ouderdom ook schoonheid bevat , maar ach dat zal dan wel weer met mijn leeftijd en goddelijke lichaam te maken hebben ![]()
|
|
|
#17 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik denk dat jij nooit toe komt aan een generatie "30 jarig huwelijk". Een oom van mij is 95 geworden. En die sprak ook altijd open en letterlijk bloot zijn bewondering voor het vrouwelijk schoon (lees verpleegster) uit. Maar in het verzorgingstehuis sprak men van "die vieze oude kerel". |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Goed Tabe,
Ik geloof niet dat je mij wilt begrijpen. Maakt voor mij niet veel uit maar ik respecteer jouw mening. Probeer de mijne ook te respecteren. Nogmaals, ik wil niemand beledigen. Degene die mijn posting goed lezen kunnen dit alleen maar bevestigen. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Je bent een echte vent, ik wens je een wereldse voormalig oostblokvrouw. Albert
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik snap wat je zegt over 'supermarktkleding', maar kijk eens naar de mannen, hoe kleden die zich?? als de vrouwen hun best doen om zich goed te kleden, wil het vrouwelijk oog natuurlijk daar ook wat voor terug in de zin van verzorgde mannen. Als je in't centrum van een Nederlandse stad rondloopt, (maar jij haalt je relaties blijkbaar alleen maar uit de supermarkt ), dan zijn Nederlandse vrouwen net zo opgetut als midden-europese/ Tsjechische vrouwen. |
|
|
|
|