|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Philly gaat nu echt is naar Tsjechie
2 jaar terug had ik mij al is geregistreerd op het forum omdat ik toen van plan was een autovakantietje te plannen naar Tsjechie.
Een tijdje rond gehangen op het forum maar uiteindelijk ging mn vakantie toen niet door omdat ik de laan uitgestuurd werd op mn werk. Maar nu het heden, gaat ik dan toch naar Tsjechie om er een minivakantie te vieren. Samen met een vriend van me gaan we 6 augustus voor een paar dagen naar Tsjechie. Waarom nu wel?, nou in het weekend daarvoor zijn we in Oost Duitsland voor een evenement en dan is Tsjechie zowat om de hoek. Om weer een beetje in te leven en informatie in te winnen ben ik weer actief op het Tsjechie forum. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Welcome back!
![]()
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Nee maar, tis niet waar... daar hebben we phillostar!
![]() Volgens mij is het inmiddels alweer 3 jaar geleden en als ik 't mij goed kan herinneren maakte je je destijds erg zorgen om de veiligheid van je auto in Tsjechië.. haha Welkom terug in elk geval en alvast een hele fijne vakantie toegewenst!
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
3 jaar geleden alweer
ja zou best kunnen, toen had ik nog mn andere auto. En ja ik maak me nog steeds zorgen om mn wagentje, en nu zijn we met 2 stuks. Ik had toen ook al een appartementje gereserveerd en betaald, maar helaas ging de vakantie toen niet door.Ik ben inmiddels al aan het rondneuzen op de sites met huisjes, appartementjes en campings want we hebben onze kampeerspullen mee. Vorig jaar waren we ook in oost Duitsland voor een weekendje en toen had ik er wel spijt van dat ik niet extra vrij had genomen om ff door te rijden naar Tsjechie. Dit jaar gaat het er dus wel van komen. |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
het begin van veel meer bezoeken aan Tsjechië.. veel vakantieplezier!
|
|
|
|