|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
|
Let op dat als je de schotel en ontvanger in Nederland koopt dat de ontavanger "canal digitaal approved" moet zijn anders kan je in de problemen komen als je bijv. nieuwe firmware moet downloaden omdat Canal digitaal weer iets gewijzigd heeft.
succes |
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Mijn ervaring is dat officieel CD approved ontvangers meer problemen opleveren dan niet approved. Software-updates komen voor alle goede ontvangers uit en levert geen problemen op. CD approved ontvangers zijn duur en zeker niet beter (eerder minder goed)
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Canal Digtaal maakt zelf reclame voor ontvangst op de camping. Gaat niet tig % op vakantie in het buitenland.
Dus ben niet roomser dan paus en gebruik je duur betaald abonnement ook op de "Camping" in Tsjechie |
|
|
|
#24 |
|
Ik heb gewoon de buurman gevraagd od hij een schotel kon regelen.
Heeft hij gedaan. Alles aangebracht door een Tsjechies persoon en spelend voor € 250,= Beter kunnen we het toch niet maken? Groet van een Kukel die niet naar de tv kijkt maar dolblij is met de radiozenders. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
DigitallWorld SCI-2100E
Hoi,
heeft iemand toevallig ervaring met de CanalDigitaal Smartcard in de DigitallWorld SCI-2100E ontvanger? We hebben tot nu toe via deze ontvanger probleemloos de tsjechische TV gekeken (met Czechlink). Binnenkort gaan we naar Tsjechie verhuizen en willen ook de CD card er instoppen om nederlandse TV te kunnen kijken. Weet iemand of we alleen de Smartcard nodig hebben of ook de CI module erbij als we ook de Czechlink card verder willen gebruiken? Volgens mij heeft de DW SCI-2100E namelijk maar een vrije slot voor een SmartCard...toch? Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
vraag, in het bijzonder aan Willem ll,
Ik heb een sat.ontvanger met twee slots, in de ene een aston card voor canaldigital en in de andere een decoder card voor de CZ programma's. Als ik overschakel van CZ progr. naar een NL progr. krijg ik vaak melding dat progr. gecodeerd is en "no access rights" . Komt overigens ook voor als ik tussen de NLse programmas zap. Is dit voor anderen een bekend probleem? (heb dit probleem met twee verschillende sat.ontvangers!) Pieter |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Wat je eens zou kunnen proberen is de CZ kaart eruit te halen en te kijken of je nog steeds problemen hebt met het schakelen tussen de NL zenders. Ik heb zelf een Aston CAM 1.07 en 1.05 en heb geen problemen. Maar gebruik niet de CZ kaart. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Satellietontvangst Nederlandse zenders
Hallo,
Wij willen in ons huis (in Zlata Olesnice) straks Nederlanse Televisie ontvangen. Is het nog van belang hoe groot de schotel moet zijn ? 60-80- of 100 cm. Er zijn hier in Nederland diverse aanbieders, maar wat zijn jullie ervaringen met deze aanbieders. Wat zou voor Tsjechie de beste optie zijn ? We horen het graag van jullie. Ruud & Jacqueline |
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Wij hadden een schotel van 100 cm gekocht maar was absoluut niet nodig.
Nu hebben we 60 cm en mooi beeld en goede ontvangst. Wij hebben canal digitaal en dat bevalt ons goed. |
|
|
|