|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal
Hallo, leuk dat jullie mijn posting lezen. Ik ben Willem en ben nieuw op dit forum. Hoewel ik pas 1 keer in Brno ben geweest heeft dit land mijn hart gestolen!. Ook al heb ik heel wat van de wereld gezien (USA, Canada, bijna de hele Caribean, Thailand, Signapure, Rusland, Oekraine, Turkije en natuurlijk zuid Europa) heeft dit land veel indruk op mij gemaakt. De vriendelijke mensen, betaalbare prijzen en natuurlijk de oogverblindend mooie vrouwelijke vrouwen!.
Ik kan er natuurlijk omheen draaien maar ik heb een zwak voor mooie vrouwen uit het voormalige oostblok. Wat mij hierin bijzonder aantrekt is dat deze vrouwen echt vrouw zijn, totaal niet te vergelijken met west Europese vrouwen. Graag uw reactie/vragen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
fijn hoor, dat generaliseren over vrouwen. ik dacht eerst, ik reageer maar niet, maar u vraagt erom!
waarom zouden westerse vrouwen 'geen vrouw' zijn, terwijl midden-europese vrouwen dit 'echt' zijn? tsjongejonge.. hoe standaard |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Beste Wilem uit 1968.
U kunt dan wel de hele wereld over zijn geweest, maar het blijkt dat u van "Westeuropese vrouwen" totaal geen verstand heeft. Wens u veel succes op uw zwerftocht naar mooie Oosteuropese vrouwen. dat ik zo aan mijn vijhonderdste bericht moet komen. maar het is niet anders. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar een beetje echte vent zet dan ook zijn foto in zijn profiel. Groeten en veel reakties toegewenst. Albert
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pivonist
|
Nou, ik kan Willem zoveel wel begrijpen, er lopen inderdaad hele mooie vrouwen rond in oost europa, vraag maar aan Juan. In Amsterdam zouden ze zeggen "ontiegelijk lekkere wijven" maar dat vind ik platvloers en onkuis en daarom zeg ik dat ook niet!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volwaardig Lid
|
Nou Willem ,
Ben Je Zelf Wel Een Manelijke Man? ANDERS HEB JE KANS DAT DIE VROUWEN JOU NIET ZIEN ZITTEN: DIE NEMEN LIEVER ZO EEN STOERE OOSTBLOKMAN![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
In ieder geval hebben we een discusie!.
En daar kunnen we wijzer van worden Misschien dat ik wat duidelijker moet zijn: wat ik bedoel is dat de oost europese vrouw ALTIJD vrouwelijk is. Die zie je niet in een trainingspak over straat lopen. Een trainings pak is om te sporten lijkt men te vinden. Gaat men de stad in of naar de supermarkt zorgt men ervoor dat men er tiptop uitziet. In februari was ik in Kiev, idemdito. Dat is wat ik bedoel!. Ik wil hier niemand mee kwetsen. Ik ben getrouwd geweest met een Nederlandse Pamela Anderson look-a-like, ook een mooie meid maar haalt het niet bij wat ik probeer uit te leggen. Snapt u nu wat ik bedoel?. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Hallo allemaal
Ik begrijp er niets van. Dat is maar goed ook anders was ik genoodzaakt een nieuwe bril te kopen.
Maar als vrouw voel ik me wel aangesproken. Chinto |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
Chinto, ik begrijp er OOK niets van. Deze Willem 1968 doet het voorkomen dat alleen vrouwen uit Oost Euuropa mooie vrouwen zijn en hij heeft de hele wereld afgereisd...... Moet inderdaad wel een kenner zijn. Kan me voorstellen dat zijn ex, de lokealike van iets, hem er uit heeft geschopt. En nu wil deze Willem een discussie.
Nu Willem, wij zijn dertig jaar getrouwd en mijn vrouw is- en was geen look-alike van wie dan ook. Verlustig jij je maar lekker op mooie plaatjes, jongen en ik hoop dat je minstens 85 jaar wordt met je complex. |
|
|
|