het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 19-03-06, 16:52   #21
Actief Lid

coosnaampje's avatar

Nationaliteit:
emigratie

cely velmy blahopreji en nu stap je in de sneltrein van drukte
veel geluk
coosnaampje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-06, 20:00   #22
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Gefeliciteerd Karolina dat is heel goed nieuws
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-03-06, 08:38   #23
Volwaardig Lid

karolina's avatar

Nationaliteit:
Dekuju Vam !!!!
Zaterdag vertrekken we voor 2 weken naar Liberec om wat zaken te gaan regelen (architekt, bouwfirma, bank, gemeente,...) Het zal een drukke werkvakantie worden, maar ik kijk er toch naar uit!
Ik houd jullie op de hoogte
Pozdrav z Belgie
Karolina
karolina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-05-06, 21:19   #24
Volwaardig Lid

karolina's avatar

Nationaliteit:
Dag lieve vrienden,

Lang geleden, maar het is ook al zo druk geweest! Nog twee maandjes en dan verhuizen we naar onze nieue stek. Maar nog steeds zijn de werken niet begonnen en het ziet ernaar uit dat we onze streefdatum van 1 december ook al helemaal niet zullen halen. Onze architekt projektant raakt maar niet uit zijn winterslaap en de onderaannemers (verwarming, elektriciteit,...) blijken ook nog eens een raming te maken die mij sterk overdreven lijkt. Die denken waarschijnlijk dat we geld te veel hebben in België.
Tja, ik zal dus nog een tijdje rondlopen voor ik de juiste mensen vind die binnen ons budget betrouwbaar werk kunnen afleveren.
Kent er niemand een betrouwbare firma of firma's die water, riolering, elektriciteit en verwarming doen?
Vele groetjes
Karolina
Oud 16-05-06, 12:05   #25
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
beste karolina
ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte dat zal je nodig hebben en zoals esthertje altijd zegt het komt allemaal wel goed al wordt het misschien wat later moby
mobydicky is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-06, 22:04   #26
Volwaardig Lid

karolina's avatar

Nationaliteit:
Bedankt voor de steun, ik heb die nu echt wel nodig!
Oud 29-10-06, 22:59   #27
Lid

Nationaliteit:
Hallo Jo en Karolina
Hartelijk welkom in tsjechie.
Ik hoop dat alles goed gaat met de werken en wil jullie graag komen bezoeken. Wij zijn al enkele malen komen skieen in Ještĕd en vinden het daar prachtig. Alsook liberec met zijn mooie architectuur zoo en botanisch tuin met mooie orchideeen en vleesetende planten dit laatste is ook ons hobby en dat verkopen wij nu ook in tsjechie.
Wij wonen niet ver van Stara Bolislav en hebben een oude boerderij gekocht en zijn deze aan het verbouwen.
Vele groetjes en moed Ludo
orchid is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-10-06, 07:05   #28
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Karolina, ik ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat, wat zal het spannend zijn. Als je tijd kunt vinden, breng je ons dan op de hoogte ?
Ik heb net jullie website even zitten bekijken, mooie foto's en het schiet al aardig op, zo te zien. Dus de opening hebben jullie verlegd naar voorjaar 2007 ipv kerst 2006, het liep dus waarschijnlijk niet helemaal als gehoopt. Nou het huis ziet er prachtig uit. Doe je best, succes!
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-01-07, 10:54   #29
Volwaardig Lid

karolina's avatar

Nationaliteit:
Villa Flamendr

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik nog eens op het forum was, maar het is al zooooo druk geweest. We zijn nog steeds volop aan het verbouwen, maar er komt nu toch stilaan vorm in de zaak. We hebben al heel wat watertjes doorzwommen hier in Tsjechië. Eerst en vooral de aanpassing om België achter te laten en hier ons leven op te bouwen, dan de verbouwingen en de nodige beslommeringen, financiëel ook niet binnen de verwachtingen, maar de moed erin gehouden. Nu zijn we toch begonnen aan de afwerking, de mooiere werken zal ik zeggen, waar je blij over wordt : vloertjes leggen, tegeltjes hangen, badkamers installeren,...
Weldra verhuizen we zelf naar ons nieuw stekje, momenteel leven we nog op een appartementje in Liberec. Hopelijk mag ik jullie daar dan ook eens zien.
Vele groetjes van de Belgjes in het mooie en nu sneeuwwitte Tsjechië
Karolina en Jo
Oud 27-01-07, 12:43   #30
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou dat ziet er mooi uit hoor. Ik hoop dat jullie veel gezellige klanten zullen ontvangen en dat jullie er heel gelukkig worden.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels