|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
VIP Lid
|
alles zal wel goed zijn
ome jaap is gewoon in de wolken bij zijn mila we snappen dat je zo vlug mogelijk iets wil horen(wij trouwens ook) hopelijk heb je snel nieuws maar volgens mij denkt hij op moment nergens aan en geniet hij |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
ik vind het helemaal fantastisch, mijn favoriete onderwerp op het forum op dit moment ben benieuwd naar het vervolg
Alice K |
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
VIP Lid
|
Ome Jaap en Mila moeten even gewoon lekker bijpraten en zo en dan vergeet je de tijd wel eens....... dus ook wij zitten met smart te wachten op het laatste nieuws.
|
|
|
#65 |
|
Volwaardig Lid
|
Bericht ontvangen!!!
Hallo Fans van Oom Jaap,
Ik heb een email uit Tsjechië gekregen!! Klara is eventjes niet bereikbaar, maar gelukkig wilde Lisa F. de mail nu vertalen! Bedankt Lisa Mijn vrouw en ik zijn echt ontroerd van alle hulp die we krijgen. Klara helpt steeds met vertalen en Lisa en haar man zijn standby om Oom Jaap te helpen als het nodig is!!! Klasse.In de mail staat dat alles goed gegaan is en dat Oom Jaap zonder problemen op het vliegveld is aangekomen. Ook de afhandeling op het vliegveld is goed gegaan. De hartelijke groeten kregen wij en dat zal hij ook beslist voor jullie bedoeld hebben. Hij geniet van jullie medeleven!! ![]() --wordt vervolgt--- Heel hartelijke groeten, Chip |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Forum Freak
|
Dat is fantastisch nieuws
![]()
|
|
|
|
#69 |
|
Forum Freak
|
Heerlijk om te horen dat het allemaal goed gaat. Chip, jij trouwens ook bedankt dat je ons hebt laten meegenieten!! ![]()
|
|
|
#70 |
|
Pivonist
|
Misschien zit oom Jaap in de hostnec, tussen de ketelpakken met zijn Mila, en geniet met volle teugen!
|
|