|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Forum Freak
|
Iedere keer weer als ik een stukje van het vervolgverhaal lees, zit ik weer te genieten. Geweldig Chip, dank je wel. Als alles goed is zittie nou ontzettend te genieten van het in Tsjechië en bij Mila zijn!
|
|
|
|
#53 |
|
Pivonist
|
Schitterend, ik geniet met volle teugen en volg "De avonturen van oom Jaap in het oosten" met groot ontzag.
|
|
|
|
#54 |
|
Actief Lid
|
Oom Jaap heeft vele fans en ook ik ben heel benieuwd hoe de reis verder verlopen is.
groetjes, Tonia |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Forum Freak
|
Ik denk dat we nog even moetgen wachten, niet iedereen kan op zijn werk internetten!!
![]()
|
|
|
#59 |
|
Forum Freak
|
Dat hoeft helemaal niet hoor, iedereen is hier even benieuwd hoe het met onze "oom Jaap" gaat en daar worden we een beetje ongeduldig van.... toch??
![]()
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Allemaal,
Ik ben blij dat jullie nog steeds meeleven.... maar ik moet jullie nu teleurstellen.Ik kan jullie nog niks vertellen..... ik heb niks meer gehoord!!:traan: Oom Jaap en ik hadden duidelijk afgesproken dat hij direct na aankomst zou laten weten of de vlucht goed verliep en of alles goed was met Mila en haar familie. Helaas nog niks gehoord. Als ik vanavond niks gehoord heb ga ik vragen of Lisa F. in Praag even wil bellen . Ik hoop snel antwoord te kunnen geven op jullie vragen.. *zucht* Overigens: Ik heb dit al vaker met Oom Jaap meegemaakt... als hij bij Mila is vergeet hij "gewoon"om te laten weten hoe het is.--wordt vervolgt-- Groetjes, Chip |
|
|
|