![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Overnachten nabij luchthaven Ruzyn?
Ik kom deze zomer op een vrijdagavond laat (zo rond 22.30u) aan met het vliegtuig in de luchthaven van Praag. Heeft iemand een overnachtingstip ? En hoe kom je er (met het openbaar vervoer of te voet) ?
Johanny |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt, Gorrit. Wel niet echt goedkoop, dat pension. Maar is zeker te overwegen.
Freddy Het is de bedoeling in Praag te overnachten en daarna verder te reizen met de trein of de bus. Maar de bestemming ligt nog niet vast. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Hoi Johanny,
Dat pension aan de weg lijkt me niet veel soeps! En voor dit geld kun je in het centrum beslist terecht. Net even voor je geverifierd... Op Uvoz 8 (100 meter van het kasteel) zit pension "the golden horse house". www.goldhorse.cz Prijzen: -laagseizoen : 600 CZK p.p. per nacht -hoogseizoen: 900 CZK p.p. per nacht Taxi: inderdaad, 300-400 kronen naar het centrum. Maar niet met de auto's die daar klaar staan! Je kunt een taxi bellen terwijl je je koffer van de bagage belt haalt. Het goedkoopst is city taxi: tel. 257 257 257. bobo |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Hoe kom je nou aan die prijzen? Op hun website noemen ze het volgende: Single-room / night 25 - 50 EUR ($) Double-room / night 30 - 65 EUR ($) Guest-bed / night 10 EUR ($) Breakfast (on request) 3.5 EUR ($) |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Op de website staan inderdaad andere prijzen (Prices for the period from April 1 - October 31 / 2003). Eerder vanavond dus even gebeld en gevraagd.
Wij gebruiken dit pension af en toe als we onverwacht wat mensen onderdak moeten bieden. De door mij gegeven prijzen reflecteren de realiteit. Het lijkt me verstandig dat men zelf contact met het pension opneemt en een prijs-offerte vraagt voor een bepaalde termijn. Het pension is n.l. niet mijn toko. Citaat:
Ik zou het mezelf niet aan doen om een s'avonds een paar uur met koffers door bussen en trams te zeulen. bobo |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
kijk eens op deze site gr Vladimir http://interhotel.net/hotel00.php?i=160&lang=de&lang=cz en doe de kok de groetjes van Harrie uit Lany
|
|
|
|