Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Sport & Ontspanning - Tsjechische Topsport
Voetbal: Sparta of Slavia

Voetbal: Sparta of Slavia

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 20-04-06, 11:09   #41
Laura
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Zo ik ben alweer paar daagjes terug uit Praha heb eindelijk tijd om te reageren moest namelijk maandag meteen weer werken
Maar ik ben zeker bij de wedstrijd aanwezig op die zaterdag middag. Het was echt heerlijk weer. Ik in mijn eentje naar Letna want niemand wou verder mee of had geen geld. Eenmaal bij het stadion zocht ik de kassa's daar stond me een rij van hier tot Tokio en de wedstrijd was al bijna uitverkocht dus ik ik wist vrijwel zeker dat er bij de kassa geen kaartje meer viel te halen. Klopte achteraf ook want er waren nog echt maar een paar kaartjes verkocht. Ik was ondertussen beetje naar de jongens van de harde kern gegaan die verkoop altijd rondom het stadion nog kaartjes, kwam ik een jongen uit de buurt tegen en die verkocht kaartje... ik kocht er eentje van hem voor vriendenprijsje, maar de kaartjes werder voor belachelijke prijzen verkocht. Hoewel hier in Nederland je meer betaald voor n kaartje hij verkocht dus kaartjes die je in de winkel voor 70kc kocht voor 500kc. Gelukkig mocht ik hem voor 100 van hem hebben.
Nog een beetje voor 't stadion gehangen in het mooie weer toen vanuit de verte de Slavia aanhang met hoop ME het veld over kwam. Ik weet niet of iemand gezien heeft hoe het daar gaat maar ik heb wat foto's die ik zal laten zien.
Ik was in het stadion heerlijk in de zon zat ik. Wedstrijd begon, de sfeer in het stadion was echt super! werd de hele wedstrijd door gezongen. De wedstrijd zelf was ook erg interessant en leuk om te zien, 2 rode kaarten en een hoop gele. Uiteinderlijk heeft Sparta gelukkig alsnog gewonnen met 2-1. Na afloop bedankte de spelers alle supporters door rondje te lopen en gooide hun shirtjes in het publiek. Mijn droom werd bijna werkelijkheid toen de spelers voor mijn neus stonden en eentje me aankeek zijn shirtje uitdeed en hem mijn richting op gooide maar hij kwam GVD bij mn buurman, als die niet zo groot was had ik het shirtje gevangen. Al met al geslaagde wedstrijd en echt heerlijk weer!

foto's en een paar korte filmpjes zie hier:
http://mies.scholieren.com/~tweety/Sparta-Slavia/
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-04-06, 15:09   #42
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Mooie foto's van de kotel en mooie filmpjes van het vriendelijke onthaal
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-04-06, 00:27   #43
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
filmpje 750,zalig smrt sparte, sparta zajebaneeeeeee ,filmpje 751de aloude klassieker jude slavie, normaal gezien repliceren ze altijd me 'vsude' slavie..(iedereen,alles voor slavie?).

er was ook no een andere derby, slavie b-bohemka: enkele foto's: http://www.bohemians-ultras.net/dok/...Bohemians.html
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-04-06, 22:13   #44
Alberto
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
Leuk verslag Laura en wat jammer van dat shirt zeg...
Volgende keer beter...
Albert
Alberto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-06, 08:54   #45
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Slavia Praag verlaat terrein uit protest tegen scheidsrechte

De spelers van Slavia Praag hebben 20 minuten lang het terrein verlaten tijdens een wedstrijd van de 27e speeldag in de Tsjechische competitie tegen Slovan Liberec. Ze deden dat uit protest tegen een beslissing van scheidsrechter Jaroslav Jara.

De trainer van de thuisploeg, Karel Jarolim, riep zijn spelers in de 68e minuut van het veld. Op dat moment was het 1-2 voor de bezoekers die dicht bij de titel staan. Jarolim wilde protesteren tegen de volgens hem onterechte uitsluiting van twee spelers van Slavia Praag, gevolgd door een strafschop in het voordeel van Slovan Liberec.

"Ongenoegen uiten"
De spelers van Slavia Praag kwamen na ongeveer twintig minuten opnieuw het terrein op. "Slavia wilde zijn ongenoegen uiten over de beslissing van de scheidsrechter. Hij heeft beslist een einde te maken aan de wedstrijd nadat hij alle mogelijke gevolgen had ingeschat", riep de stadionomroeper om.

Slavia verloor de wedstrijd uiteindelijk met 1-3. De zaak wordt binnenkort onderzocht door de disciplinaire commissie van de Tsjechische voetbalbond.

hln.be 26/04/06 23u38
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-06, 17:35   #46
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Het ligt vooral nooit aan hun dat ze verliezen... het blijft een stelletje huilebalken.
Oud 28-04-06, 11:02   #47
Laura
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Ik weet niet of ze wel of geen gelijk hebben, heb de wedstrijd niet gezien. Vind het wel vet dat ze zo massaal met z'n allen dan het stadion verlaten, dat krijg je niet zomaar voor elkaar, maar ze zullen er verder toch niks mee bereiken.
Zouden ze bij ajax us moeten doen.. hele arena leeg hehe.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-05-06, 15:22   #48
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Laura schreef:
Ik weet niet of ze wel of geen gelijk hebben, heb de wedstrijd niet gezien. Vind het wel vet dat ze zo massaal met z'n allen dan het stadion verlaten, dat krijg je niet zomaar voor elkaar, maar ze zullen er verder toch niks mee bereiken.
Zouden ze bij ajax us moeten doen.. hele arena leeg hehe.
objectieve mening,gevolgd door een correcte conclusie.

ik moet plots denken aan de vele corruptieschandalen in tsjechie,of toch de rechtzaken van afgelopen maanden,dat ik kon lezen op idnes... . eens kan de emmer vol zijn.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-04-07, 18:43   #49
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Forever ACS

SPARTA PRAHA OLÉ!!!

Sparta heeft vanavond de derby tussen de twee Praagse 'S' gewonnen. Doelpuntenmaker was Horváth (rond 60e minuut).
Slavia was duidelijk gekomen om een punt te pakken, op hun typische manier, alles achterin op slot gooien en dan counteren waar mogelijk.
Ze hadden zich voorl geconcentreerd op Libor Dosek, die met zijn ruim 2 meter, vaak voor het grootste gevaar zorgt van spartaanse zijde. Vandaag was het echter anders, sparta maakte mooie combinaties over de grond en tikte de tegenstander van de mat.
Slavia mag blij zijn dat het bij 1-0 is gebleven. Ondanks het lage aantal kaarten, slechts enkele malen geel, was er toch degelijk sprake van felheid, harde tackles (ook van achteren) en stevige duels waren er in overvloed. Het meest actief op dit gebied was natuurlijk de spartaanse captain Tomas Repka, die in topvorm was vandaag.

Door deze overwinning staat Sparta 1e op de ranglijst, gevolgd door Slavia en Liberec. Het belooft een zeer spannend einde van de competitie te worden, met nog 6 speelronden te gaan.
Oud 23-05-07, 01:17   #50
Juan
VIP Lid

Juan's avatar

Welk gedeelte van het stadion van Slavia zitten de fanatieke fans zoals Vak410 bij AJAX en de Curva Nord van LAZIO? Wellicht dat ik een seizoenskaart van Slavia wil gaan regelen. Ben zelf nogal fanatiek.
Juan is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed