|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Re: Jaarmarkt Trutnov
Het was een fantastische dag vandaag. Het zonnetje scheen ! Er waren heel veel optredens van allerlei aard, lekkere hapjes en ik geloof lekker bier ! (ik was de bob)De jongens liggen namelijk al te knorren (De Pivonist heeft ze weereens onder de tafel gedronken) haha. Er waren allerlei kraampjes met keramiek, glas, kaarsen, houten speelgoed, kleding, noem maar op. En wat ik altijd zo heerlijk vind aan feestjes hier in Tsjechië, geen agressiviteit, hoeveel alcohol erook vloeit. Iedereen heeft het gezellig. Het was behoorlijk druk. Freddy volgend jaar erbij hé en we hebben naar je gezwaaid op de webcam.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
Re: Jaarmarkt Trutnov
Hey, ik was ook de ganse dag onder de indruk van het vele volk op het plein. Wat mij vanavond opviel dat eens officieel gedaan, het ganse plein in geen tijd opgeruimd is en iedereen is verdwenen. Het zag er inderdaad geweldig uit en als ik je zo hoor over de mannen, dan was het opnieuw een hoogdag.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
Activiteiten omg. Jivka (bij Trutnov)?
Ik ga met 11 jongeren (15 tm 18 jaar) van de scouting vereniging naar het plaatsje Jivka bij Trutnov
Heeft iemand tips over activiteiten in die omgeving of een site waar ik eens moet kijken. Dank je |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
hey maarten...lang geleden...
Ja de raad van Maarten is héél goed. Die rotswandelingen gaan de gasten zeker bevallen maar toch opletten! Niet van het pad afwijken of je kan plots de dieperik in tuimelen! ...wij zijn gewoon in België, en ik veronderstel in Nederland ook, van aan elk nog maar een klein beetje gevaarlijk plaatsje, borden en hekjes met waarschuwingen aan te treffen. DAAR IS DAT NIET ZO! en er zijn ginds gevaarlijke spleten tussen de rotsen die je slecht ziet omdat ze overgroeid zijn met planten... en dan heb ik het nog niet over verloren lopen... in zo een doolhofgebied waar je nooit in rechte lijn van punt A naar B geraakt tenzij je klimmateriaal bij hebt. En als de gasten van een uitdaging houden...de Sneska te voet beklimmen he. Dikke drie uur naar boven en drie uur naar beneden...maar de moeite waard! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
En natuurlijk de Stachelberg moet zeker wat zijn voor die gasten:
http://www.stachelberg.cz/ groetjes en veel plezier. Albert
|
|
|
|
#39 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb wat activiteiten verzameld op mijn website.
Kijk maar op deze pagina: http://www.iedema.nu/Tsjechie/Pec%20...n_de_zomer.htm Misschien heb je er wat aan. Suc6 ermee en vooral veel plezier.
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
De tafelberg van Osta is ook in de buurt. Daar hebben we vorige zomer heerlijk rond geklauterd. Prachtige uitzichten en gratis toegang.
Hier staan wat foto's: http://www.etf.cuni.cz/%7Emoravec/fotky/indp247.html |
|
|
|