![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Transkemp Hracholusky
Hallo,
misschien kan iemand me helpen aan informatie over een camping hracholusky (weet niet of het goed geschreven is). Het ligt aan een stuwmeer. Deze camping ligt voorbij Stribo (misschien is dit ook niet goed geschreven). Ik heb de informatie mondeling gekregen, maar kan helaas niets over de camping vinden. Alvast dank voor de hulp! groetjes, Bea |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
Sorry Jeanne even de website van de camping zelf vermelden: transkemp hracholusky
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt voor jullie reactie!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
hallo bea5,we stonden er vier keer dacht ik op die camping is wel een paar jaar geleden,is een mooie maar in hoogseizoen zeer drukke camping daarom gaan we er ook niet meer naartoe,de douche zijn prima wel met muntjes,is een terasse camping en als je beneden bij het meer staat moet je auto boven blijven staan ,voor de rest prima ,veel eet en drink barretjes,vriendelijk beleid,de nodige boodschapjes ,en lekkere restaurants in de buurt
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Dank je voor je reactie spookycat! Ik begrijp uit je reactie dat wanneer je wat hoger staat met je tent wel de auto mag parkeren bij de tent?
groet, Bea |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Het is al een paar jaar onze favorite camping. Dit jaar gaan we maar een paar dagen en trekken dan verder omdat we voor het eerst zonder kids gaan.
Ik weet niet wat je wilt weten. Maar het is een prima camping. |
|
|
|