|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hrachuloskymeer
Hallo,
Wij , een gezin met twee jongelui van 18 en 16 jaar, gaan de eerste week van mei naar een huisje aan het Hrachulosky meer ca 20 km ten westen van Plzen.Heeft iemand informatie over deze omgeving of leuke tips?? groetjes Louis |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Hallo Louis,
Hartelijk welkom op dit forum. Heb je de "zoek" functie rechts bovenaan al geprobeerd? Er is al heel veel geschreven over die omgeving, dus er staat vast al heel veel informatie. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust, er is altijd wel iemand die je antwoord geeft. Een hele fijne vakantie en veel plezier.
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Kijk ook eens op de West Bohemen Startpagina, hierop vind je veel links naar website's die iets met dat gebied te maken hebben....
Plzen zelf is een drukke stad, opzich wel aardig om eens rond te kijken... er zitten een paar flinke winkelcentra in de stad (richting snelweg naar Praag). Verder zit je vanuit Plzen (en omgeving) natuurlijk zo een Praag, wat een MUST is om te zien... Karlovy Vary is een mooie stad dat zeker de moeite waard is om te bekijken, verder zijn er wat kastelen (zie wb startpagina) die ook zeker leuk zijn om te bezoeken.....
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
hallo Louis,je gaat een hoop informatie vinden op het forum,wij kampeerden er 4 keer ,het was in hoogsezoen ,de eerste keren ging het nog maar eigelijk zijn we er niet meer gegaan wegens te druk
ik weet niet of je een huisje gehuurd hebt op de camping zelf want buiten het terein heb je ook nog huisjes ik denk van partikulieren in de maand mei ga je geen drukte hebben als je nog graag iets weet vraag maar hoor groetjes |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
wij hebben via een reisorganisatie , ik verwacht een particulier, huisje aan het meer geboekt.
Is er in de buurt een bakker of iets dergelijks? Wat is als restaurant een aanrader daar? Nog leuke tips voor daar?? alvast bedankt spookie, groetjes Louis ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Hoi Louis,
op de camping kan je dagelijks verse broodjes kopen en ook de nodige andere produkten,er zijn meerdere kraampjes waar je snaks vind en bier van de tap,er is net buiten de camping een restaurant wat toen heel goed was als je naar de camping toe rijd staat er een wegwijzer naar 2 eetgelegenheden,hanna de andere naam weet ik niet meer en voor je de weg inslaat,in het dorp dus op de hoek ook een hele goede,daar in die straat is ook een kleine winkel keus genoeg honger of dorst ga je niet hebben en heel veel op loopafstand kan je lekker een pivo nemen ik weet niet of je sanitair hebt in je huisje,er staan er ook zonder maar de douches zijn netjes wel met munten die je koopt bij de receptie geniet ervan en laat iets weten hoe het was groetjes |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Zover ik weet staan wij niet op de camping maar een 250 meter daar vandaan(het wordt omschreven als een recreatiegebied , dus ik ga ervan uit dat daar de camping mee wordt bedoelt) Weet iemand de naam van die camping??? groetjes Louis |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Er zijn twee campings in de buurt, transkemp en autokemp pnovany
Weet je de exacte lokatie niet te vermelden, dan kunnen we verder zoeken. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Wij zitten ca 20 km ten westen van Plzen. Misschien dat dat iets duidelijker maakt?? Weet iemand ook of dat er winkels geopend zijn op zaterdagmiddag en eventueel ook op zondag?? Louis ![]() |
|
|
|