|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Legende
|
Palermo naar kwartfinale
Palermo heeft zich donderdagmiddag als eerste club voor de kwartfinales van de UEFA-beker geplaatst. De Italianen bleven voor eigen publiek Slavia Praag de baas: 1-0. Godeas maakte de treffer. Palermo verloor de uitwedstrijd in Praag met 1-2. Telesport |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Volgend weekend is de derby weer: Sparta-Slavia.
Laat ik nou net in Praag zijn, dus even kijken of ik een kaartje voor dit spectakel kan bemachtigen.
|
|
|
|
#23 |
|
CZ Moderator
|
Dé Derby
Derby přilákalo zahraniční pozorovatele
8. 4. 2006 | 13:05 Na sobotní derby Sparta - Slavia se přijeli do Prahy podívat i zástupci zahraničních klubů. Tak například na tribuně budou sedět funkcionáři 1. FC Köln, Alkmaaru, Schalke 04, Stoke City FC, Manisasporu, Ajaxu Amsterodam, Le Mans. Přítomní budou i Italové - prezident italské Brescie a zástupce Trevisa. ------------ De derby tussen AC Sparta en Slavia heeft veel buitenlands publiek getrokken. Er zullen zaakwaarnemers op de tribune zitten van bijvoorbeeld: 1. FC Köln, AZ Alkmaar, Schalke 04, Stoke City FC, Manisasporu, Ajax Amsterdam, Le Mans. Ook zijn de voorzitters van de Italiaanse clubs Brescia en Treviso aanwezig. De derby wordt gespeeld op zaterdag 8 april en begint om 14:25. Via internet live nieuws op: http://www.sparta.cz/srv/www/cs/football/match/viewTransmission.do?matchId=891 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
AC Sparta Praha 2:1 (1:0) SK Slavia Praha
Wat zal Laura een superavond gehad hebben, als ze tenminste aan kaartjes is geraakt.. We zullen het vast nog welhoren als ze terug is uit Praag..
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Dit weekend was er nog een Praagse derby. Fc. Bohemians tegen Sparta Krc. Wat een geweldige sfeer, een derde divisie wedstrijd met vuurwerk, fanatiek publiek en maar liefst 5.000 toeschouwers. Het voetbal was een stuk minder, en het resultaat ook helaas. Mijn clubbie (Bohemians) heeft verloren met 1-2. :traan:
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
heb deze nacht al de fotos gezien, normaal gezien toch meer volk op dolicek?
tieske,kans zit erin dat ik het 2de weekend van mei naar bohemka-(fucking)strizkov ga.... .(trouwens,van 29april-8mei ben ik in pardubice)
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Gaaf Stef. Allebei zijn we voor dezelfde clubs dus ik denk dat we mekaar dan wel op dolicek zien, of voor die tijd in een kroeg hier in Vrsovice!
![]()
|
|
|
|
#29 |
|
CZ Moderator
|
lol Klokani... ook supporter van Venca Klaus of niet dan?
hier staan nog wat mooie foto's van een échte wedstrijd http://www.ultrassparta.cz/?ru=galer...Slavie%20Praha |
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
tja gambrinus, bohemka heeft elke match 5000-6000 trouwe supporters, sparta haalt dit aantal zelfs meestal niet in gewone competitiematchen.... alleen maar in topmatchen,wat is je conclusie dan?
bohemka: de echte volksclub in praag tegenover het hautaine sparte .ik kan ook enkele fotos plaatsen: http://www.bohemians-ultras.net/dok/...lavia%20B.html .
|