Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Wintersport
Bozi Dar

Bozi Dar

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 04-03-06, 22:35   #61
jjm46
Lid

Nationaliteit:
Hee die Helmi,
We vonden het geweldig, volgend jaar weer.
We hebben les gehad bij Rolf (geweldige man en vrouw) Mijn man is al van zwart geweest en dat na 4 uurtjes les.
Hotel was ook goed en het eten voortreffelijk.
Is bij jullie alles goed verlopen?????????
Groetjes Jeannette
jjm46 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-03-06, 14:08   #62
helmi
Lid

Nationaliteit:
Citaat:
jjm46 schreef:
Hee die Helmi,
We vonden het geweldig, volgend jaar weer.
We hebben les gehad bij Rolf (geweldige man en vrouw) Mijn man is al van zwart geweest en dat na 4 uurtjes les.
Hotel was ook goed en het eten voortreffelijk.
Is bij jullie alles goed verlopen?????????
Groetjes Jeannette

Heey Jeanette
Wij hebben ook een hele leuke vakantie gehad.
We zijn niet in Klinovec wezen skieen,want we konden kiezen.
We hadden daarom eerst een skipas voor 3 dagen in Bozi dar genomen zodat we die andere 3 dagen nog naar Klinovec zouden kunnen.Maar het beviel ons zo goed dat we maar in Bozi dar zijn gebleven,alleen bij de eerste piste vonden wij het veel te koud,en zijn daarom steeds naar die andere pistes gegaan,en na 3 dagen gingen wij ook met zijn 6 sen van de zwarte piste.Onze kinderen vonden het ook heel erg leuk,vooral ons Ian die stond elke morgen klokslag 9 uur al op de piste.
Wij vonden de skilessen ook heel goed en het hotel was ook super.
We zijn ook 1 keer bij het groene huis wat wezen drinken.
We denken er over om ook volgend jaar weer terug te gaan,of naar hotel Praha of naar hotel Samusec [of zoiets] in Klinovec.
Wij waren om ongeveer half 2 daar de eerste dag [veel meegevallen]
En terug waren we vrijdagavond aangereden omdat hij zoon slecht weer aangaf,toen waren we snachts om 3 uur thuis,ook veel meegevallen,en jullie hadden jullie slechte wegen of files op de terugweg????
Al met al een superleuke vakantie gehad om nooit meer te vergeten.
gr Helmi.
helmi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-03-06, 18:34   #63
Fredsr
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
carlos2 schreef:
Daan,

Wij gaan er eind februari een weekje heen en ik zal er zeker verslag van doen.
Nog even wachten dus.

Carl
er ligt momenteel 180 cm sneeuw in Bozi Dar en gezien het weerbeeld zal dat er nog wel enige tijd liggen.wel sneeuwkettingen meenemen.
Fred
Fredsr is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-03-06, 19:42   #64
jacq
Nieuw Lid

jacq's avatar

Nationaliteit:
hallo allemaal, ik ben al een week terug uit bosi dar en zou nog laten weten hoe de vakantie was.Op de heenreis konden we oberwiessenthal niet door,de weg was afgezet door de politie en werden een andere kant opgestuurd,zodat we 50 km om moesten rijden,dat viel wel effe tegen,achteraf hoorden we ,dat er een(onbewoonbaar) huis was ingestort door de sneeuw en was op de weg gevallen . we hebben in appartement jurica gezeten,echt een aanrader,alles was perfect,goede bedden,heerlijke douche en midden in het dorp.(enige minpuntje ;er was geen koekenpan... ja een hollander moet wat te zeuren hebben,toch?)
we hebben eerst een paar dagen in neklid geskied ,maar de rest in klinovec,vind ik toch het mooiste,lekker in de bossen ,tussen de bomen ,geweldig.het weer was heel wisselend,zo zat je in de dikke mist en even later in het zonnetje.we hebben weer genoten en meteen geboekt voor volgend jaar.

groetjes jacqueline
jacq is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-03-06, 20:11   #65
helmi
Lid

Nationaliteit:
Hoi Jacqueline
Fijn dat je het ook goed gemaakt hebt,je hebt vast mijn verhaaltje ook al gelezen.
Maar jij vond het in Klinovec dus mooier?Wij twijfellen voor volgend jaar nog,of Bozi dar of Klinovec.
Was er in Klinovec ook zoon koude wind of viel dat mee.want in Bozi dar stond een hele koude wind,en in Neklid een heel stuk minder.
En waren de pistes daar een stuk smaller als in Neklid?
Wij hadden wel onze spullen in Klinovec gehuurd,en dat was goed.
veel vraagjes he maar het kan misschien net de doorslag geven tot onze belissing.
gr Helmi
Oud 05-03-06, 22:34   #66
jacq
Nieuw Lid

jacq's avatar

Nationaliteit:
hoi helmi zeker heb ik jouw verhaal gelezen,stoer hoor zo snel van de zwarte piste ,wat een kik ,he?
wat betreft jouw vraag over klinovec,het is uitgebreider , vind het gezelliger; eettentjes met picnictafels buiten langs de pistes en ik vind het uitzicht geweldig.Er was bovenop de berg harde koude wind,maar eenmaal een stukje naar beneden geen last meer.de laatste dag(vrijdag )was er in bosi dar heel harde koude wind, mijn man vond het gekkewerk om naar klinovec te gaan 'smorgens om kwart voor 9 ,toch gegaan(met 9 man in een mitsubishi l200)en het viel heel erg mee,waarschijnlijk omdat je tussen de bomen zit .de hele dag heerlijk geskied.de pistes vind ik breed zat,genoeg ruimte voor iedereen.

het hotel bij klinovec heet lesny zamecek en is prima,lekker naast de supersnelle sleeplift.
onze terugreis verliep heel voorspoedig,dan waardeer je het wel he, dat je allemaal zonder brokken weer thuis bent na een fantastische week.
gr.jacqueline
jacq is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-04-06, 18:13   #67
helmi
Lid

Nationaliteit:
hoi Jeanette

Weet jij heel toevallig het telefoonnummer of e-mail adres van Hotel Zeleny Dum???
We willen daar voor volgend jaar boeken,want hotel Praha zit al vol.

b v d Gr Helmi
Oud 07-04-06, 19:02   #68
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Kan ik je hiermee helpen ?

Dit is de web site hotelzelenydum.cz
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-04-06, 19:24   #69
Marcel
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
de winter is voorbij !! ik wil alleen nog maar voorjaars- en zomerse topics zien
Oud 10-04-06, 09:03   #70
jjm46
Lid

Nationaliteit:
Citaat:
helmi schreef:
Weet jij heel toevallig het telefoonnummer of e-mail adres van Hotel Zeleny Dum???
We willen daar voor volgend jaar boeken,want hotel Praha zit al vol.
Hoi Helmi,
Ondertussen heb je de site van het groene huis ontvangen,
Wij hebben toen ook via deze site geboekt.
Praha vol???? dat is al vlug.
Succes met de boeking.
Groetjes Jeannette
jjm46 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed