|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Quad toer
Hallo sportievelingen,
Wij zijn een groepje quatters en zouden graag eens gaan rondtoeren in het mooie Tsjechië, hiervoor zouden we graag daar terplaatse iemand vinden om ons te gidsen. Indien er quatters of enduro mensen zijn die hier meer over weten laat het ons aub weten. Alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Hier kan je wellicht meer info bekomen: Rangercentrum Praag
of hier soms www.quadprofi.cz of www.quad.cz ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Ik weet dat ze in Spindleruv Mlyn hele tochten doen met quads met gids. Voor een halve dag enzo. Kijk maar eens op deze site, hier staan tel nrs en e-mailadressen. Succes. http://www.spindleruv-mlyn.cz/Conten...type=ADRENALIN
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
He, bedankt voor de reacties hiermee kom ik al een heel eind verder,
maar ik zou graag iemand vinden die ginds ook een eigen quad heeft en ons zo de juiste boswegen kan helpen te vinden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Quad rijden
Even een vraag. Dit jaar ga ik met mijn vriend weer richting Tsjechie, onder andere Spindleruv Mlyn. Het lijkt ons leuk een keer quad te rijden, het liefst een tocht, dus niet alleen op zo'n baan waar je rondjes rijdt. Ik heb gehoord dat Vrchlabi mogelijkheden heeft, heeft iemand hier ervaring mee of een website??
Bedankt!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Als je nou 2 berichtjes hier boven kijkt
Yellow point organiseerd tochten bij Spindleruv Mlyn, dus niet op een baan, maar de bossen in en de paden op. Veel plezier |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Hoi
Wij hebben dat ook gedaan via Yellow point en dat was echt super echt een aanrader gr Helmi |
|
|
|
|
|