|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Volgens mij is er al vaker over geschreven in dit forum.
heb toen hotel Sunshine genoemd. Volgens mij wist Freddy toen weer heel snel een website over dit hotel. Eenvoudig, dichtbij metrostation en betaalbaar.Dieneke |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb laatst voor mijn baas hotel Cerny Slon geboekt. Ik geloof dat het EUR 100 per nacht was. Heeft maar 16 kamers en ligt om 50 meter van het Oude Stadsplein. Het staat op de Unesco lijst en is onlangs helemaal gerestaureerd. Niet supergoedkoop, maar wel een aanrader
Karen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Mwah, als je het vlug zegt is het niet veel!!!!
(Maar ik vind het zonde van mijn geld om dat te "verslapen"!!!!!) |
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
hotel hejtman in praag... ligt wellicht net buiten het centrum maar er is een hoteltaxi ter beschikking en dat kost niks... en de prijzen per kamer zijn zeker niet te vergelijken met de prijzen van de hotelovernachtingen in het centrum. Het is een heel goed drie sterren hotel met gerenoveerde kamers en een uitstekende familiale sfeer. kijk op hun website voor foto's www.hotel-hejtman.cz
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
Aanbevolen hotel/pension in Praag?
Na een heerlijke tweede kampeervakantie op camping Vidlak, hebben we, net twee dagen thuis, een vlucht geboekt voor een paar dagen Praag in februari.
In de zoekfunctie vond ik enkele oude berichten. Een pension heb ik gemaild en wacht op een reactie. Wat willen we? Een goede verbinding met het centrum,een twee-persoons kamer waar je lekker kunt slapen. Een klein pension lijkt ons leuk, maar heeft iemand goede ervaringen met een giga-hotel, dan is die info ook welkom. We gaan van 19 tot 23 februari 2007. Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Legende
|
Dit hotel heeft een ideale ligging en is vrij eenvoudig te bereiken. Ligt op 200 meter van metrostation Vysocanska (lijn B) hotel bohemika
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Dank je freddy,
Heb je ervaring met dit hotel? groetjes Hilde |