|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Allemaal,
![]() Wat een ontzettend leuke reactie's allemaal!! Geweldig!! Ik zal jullie even bijpraten: Inmiddels heeft Klara een mail voor de familie in Tsjechië vertaald. Klara nogmaals bedankt!! De mail is vanmorgen richting Tsjechië gegaan. Ik wacht met spanning het antwoord af!!! Oom Jaap is helemaal ontroerd van het medeleven, dat hij van jullie krijgt. Hij kan het niet bevatten, dat er "wildvreemde" mensen moeite voor hem en Mila doen. Namens hem hartelijk bedankt. Ik hou jullie op de hoogte. --wordt vervolgd-- ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
Waar gaat Oom Jaap precies naartoe en voor hoelang gaat hij er heen? En gaat hij helemaal alleen ?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Freddy2005, Oom Jaap gaat naar Nový Bor en hoopt daar
3 maanden te blijven. (Hij laat zich dan weer graag verwennen met alle soorten vers fruit, dat in overvloed groeit in Mila's tuin *grijns*) Oom Jaap gaat altijd alleen, voor de eerste keer nu met het vliegtuig. De KLM helpt hem in te stappen op Schiphol en uit te stappen in Praag. Als alles volgens plan verloopt, dan staat de familie hem op te wachten in Praag op het vliegveld. Ik wacht nu met spanning op de vandaag verstuurde mail. Dankzij jullie en met name Klara kan ik nu makkelijk communiceren met de familie in Praag. Groetjes, Chip |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Chip, we horen allemaal graag van je hoe dit verder loopt!!
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik hou jullie allemaal op de hoogte!!! wauw... dat dit zo'n kettingreactie geeft!! Ik beloof jullie dat ik ook snel naar Tsjechië ga!!! Ik ben aangestoken door jullie hartelijkheid!
Chip |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Allemaal!
Vandaag heb ik antwoord gekregen op mijn mail die ik heb gestuurd naar Tsjechië!! Het antwoord is inmiddels weer door Klara vertaald. Dank je wel Klara! Het is een "warme" mail. Het ontroerde ons, het is net of wij er "plotseling" familie bij hebben gekregen.![]() -wordt vervolgd-- ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
|
En - wanneer gaat onze oom Jaap naar Novy Bor?
Heb je dan een tolk en begeleider nodig, die het heel graag wil doen? Als ik op die dag in Tsjechie ben, kun je op mij rekenen. Geen kosten. |
|
|
|