|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Parkeren in Praag (bij Carrefour, winkelcentrum Novy Smichov)
Vorig jaar (2005) parkeerden wij gratis in de parkeergarage van Carefoure in Smichov en gingen verder Praag in met de leuke Praagse trammetjes. Ik heb nu ergens gelezen dat deze Carefoure overgenomen is door Tesco. Weet iemand of je daar nu nog gratis mag parkeren? Of heeft iemand een betere oplossing?
Smichov winkelcentrum in Praag, goedkoop snacken (uit verschillende landen) op de bovenste etage.
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Laatste keer dat ik daar parkeerde was zo'n 2 weken geleden, en toen was parkeren nog steeds gratis.
Toch niet echt verkeerd in zo'n grote stad vlakbij het centrum. Daar waar je in NL niet meer in de centra van de grote- en middelgrote steden gratis kan parkeren, kan het hier nog wel. Alleen voor hoe lang nog is de vraag? Bohuzel...
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
aan de andere kant van praag is een winkelcentrum
met interspar daar kan je gratis parkeren er is een metro station bij . er is ook een bewaakte plek maar hij staat daar best wel veilig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Dan bedoel je denk ik Cerny Most. Nadeel is dat het nog best een eindje met de metro is naar de stad. Novy Smichov is idd beter. Ik denk dat betaald parkeren hier pas wordt ingevoerd als er te veel mensen gaan parkeren die geen gebruik maken van de winkelfaciliteiten, maar de toerist willen uithangen .. niet teveel reclame maken dus :-)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
24 uur bewaakte parkeerplaats gezocht
Hallo Luitjes,
Super die gratis parkeer plaatsen! Staat de auto daar ook echt veilig? Ik wil hem zeker 4 dagen daar achterlaten.....en er nog mee terugrijden Weet iemand een goede 24 uur bewaakte parkeerplaats? Of een site waar ik die kan vinden? Alvast bedankt gr.Patrick |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
In de Carrefour parking Smichov, was er duidelijk bewaking door patrouillerende, geuniformeerde wakers. Ze waren met twee en waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam bij mijn vraag naar info.
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Hoi Noeki, Zou je wat specifieker kunnen zijn a.u.b.
je schrijft "de andere kant van Praag" Welke kant bedoel je dan? Wanneer wij naar Praag gaan komen we uit de richting Usti nad Labem is het toevallig die kant? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Hoi Theo
Ik heb even gekeken voor je op de website van de www.interspar.cz en zie dat er 3 vestigingen zijn in Praag, misschien dat deze links je verder helpen: - Praha Hostivař - Praha Štěrboholy - Praha Zličin groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|