|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
Dakjes op letters invoegen
Hallo moderators en techneuten,
Is het mogelijk om een invoegmogelijkheid voor letters met dakjes etc toe te voegen? Was dat er vroeger ook niet? Zelf heb ik geen Tsjechisch toetsenbord (staat op mijn lijstje van aankopen) en dan voeg ik ze via Word in, maar dat is omslachtig en laat ik ze dus vaak achterwege. Bij voorbaat dank, Groet Dieter |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
toetsenbord_cz - als je dit plaatje print, kom je ook uit!
XP heeft Tsjechisch toch standaard in zich, niet? Er is al ooit hier hierover geproken, voor zover ik weet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Ja Dieter, vroeger hadden we dat er inderdaad in zitten. Ik heb al diverse pogingen ondernomen om het hier ook voor elkaar te krijgen, maar dat is me tot op vandaag nog steeds niet gelukt.
![]() Hebben we geen PHP-er in ons midden die dit voor ons kan fixen ? ![]() Een andere oplossing die je zou kunnen gebruiken is het On Screen Keyboard in Windows XP. Zorg dat je beide toetsenborden/talen geinstalleerd hebt en ga vervolgens naar START > UITVOEREN > typ "OSK" en gebruik dit onscreen toetsenbord om Tsjechische letters in te voegen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
ŽÁèÈÓøØÚ
En het werkt als de spreekwoordelijke tierelier!!!!!!!! Je hebt een hele bos veren om ergens in te steken verdiend ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Zit ik gisteravond met bloed, zweet en tranen dat on screen toetsenbord te voorschijn te toveren, heeft Pasqual het ons nog veel makkelijker gemaakt. dobøe, ik ben weer trots op je.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moderator
|
ÒòÍÉùÙ Verrek, had het nog niet eens gezien....
Voor andere mensen die het nog niet gezien hebben, het staat onderin het invoerveld van de uitgebreidde mode (en dus niet bij de snel reageren mode).... Erg makkelijk ! nu nog even leren er gebruik van te maken.... |
|
|
|