|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Autocamp Slunecna - Cista v Krkonosich
Wij zijn ook op zoek naar en camping in het Reuzengebergte voor de komende zomervakantie. Deze camping Slunecna ben ik nog nergens tegen gekomen. Kan je er iets meer over vertellen of is er ook een website van?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Mijn zus is hier ook met de kids op vakantie geweest, prima kleine camping, leuk zwemmeertje voor de wat grotere kids en voor de kleintjes een soort waterdammetje en een klein terras-restaurantje erbij.
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Website gevonden en gezien, helaas erg weinig info. Wat ik verder tot nu toe hier lees bevalt me wel, maar weet iemand ook of je kan reserveren daar? En zo,ja hoe?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Er staat toch een kontaktadres (DUTCH CONTACT) op:
ruud.bonekamp@wanadoo.nl |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
camping Slunecna
Je kunt Ruud of zijn vrouw Annelies gerust bellen hoor!! zijn hele aardige mensen.
De camping is best gezellig al zit je wel iets van een grotere plaats af. toen wij naar die camping gingen kon je zelf een plaatsje uit zoeken. Het sanitair was toen al dik in orde en dan praat ik over 8 jaat terug. Wij gaan deze zomer naar vrchlabi maar ik zal zeker een bezoekje gaan brengen aan camping Slunecna en ik ben er zeker van dat Ruud en Annelies er dan zelf ook zijn. Gr Alij |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
ik wist niet dat het door nl-ers gerund werd, 2 jaar geleden was alles bij de receptie in Tsj/ dui
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Slunecna staat niet in het ANWB boekje. maar het is een ontzettend leuke camping. het ligt 3 km van Vrchlabi leuk stadje. de camping is erg leuk voor jongeren. ik ben zelf 14 en heb het er echt heel erg leuk gehad. ik zat zelf met nog 2 meisjes in het welkoms comitee, dus geen 1 kind blijft alleen. we hadden een hele groep. was echt altijd heel gezellig. overdag lekker zwemmen in het meer s'avonds kampvuur. vrijdag avond gingen we altijd uit in Vrchlabi ouders brachten en haalden ons toen. eigelijk zijn er kinderen van alle leeftijden. ik was zelf weer de jongste van de groep maar dat merkte je niet ofzo. wij gaan volgend jaar weer naar de camping !!
![]() |
|
|
|