het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-11-05, 21:46   #21
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi

hallo.
mij lijkt camping vejsplachy wel wat. heeft iemand daar al ervaringen mee misschien?
weet nog niet of je er kunt reserveren en zo maar ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen.
hoor het wel hoop ik.
groet .. ron
ron-h is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-11-05, 00:15   #22
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn er voor het laatst in juni dit jaar geweest, toen stonden er vooral mensen van middelbare leeftijd (ik zeg dat zo netjes omdat ik daar zelf ook toe behoor!)
Wij hebben er dus niet gezwommen (te koud) en geen kinderen meegemaakt (geen vakantieperiode).

De camping is rustig (zonder kinderen is dat natuurlijk al gauw), met mooi en nieuw sanitair, het ligt dus aan een meertje en is niet duur.

Er lopen wel aardig wat buurtbewoners hun hond uit te laten, dat kan ik me wel voorstellen want het is een camping die maar van juni tot september open is, dus 3/4 jaar hebben deze buurtbewoners deze plek helemaal voor zichzelf en hun honden.

Ik heb geen last van die honden en hun baasjes gehad en heb ook nooit poep gevonden dus, wat deert het.

Wij gaan er vast nog wel eens naartoe.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-11-05, 20:52   #23
Nieuw Lid

Nationaliteit:
koud ??

hallo.
nog even 1 dingetje.
is het in die streken omdat het in de bergen ligt niet een stuk kouder als elders in tsjechie?
hoorde van een kennis dat die vorig jaar in die buurt nog een trui waren wezen kopen.
kan natuurlijk een uitzondering geweest zijn maar ja , de kids willen uiteraard in de zomer graag zwemmen he
groet .. ron
ron-h is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-11-05, 21:56   #24
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Het was in de tijd dat wij er waren (juni vorig jaar) overal koud, ook in Vrchlabi dus.

Het is waar dat het in de bergen over het algemeen koeler is, maar dan ligt het er ook nog aan waar je op de berg zit en aan welke kant van de berg.

Volgens mij valt het hier wel mee, maar een feit blijft dat het in z.o. Tsjechie over het algemeen warmer is, een flink stuk warmer zelfs, dat is niet voor niets de wijnstreek van Tsjechie.

Maar ja, het is in beide streken mooi, dus ja, waar kies je voor!

Ik zou naar allebei gaan!
Oud 16-12-05, 13:20   #25
Nieuw Lid

Afgelopen zomer zijn wij ruim 14 dagen op Vejsplachy geweest. De kinderen wilden er niet meer weg. Ze hadden een heleboel vrienden gemaakt en vermaakten zich uitstekend elke avond bij hun eigen kampvuur. Helaas was het weer erg wisselvallig, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken. Het is een prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in het reuzengebergte. En prima sanitair.
carin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-03-06, 10:28   #26
Nieuw Lid

Camping Vejsplachy Vrchlabi; leuk,mooi,schoon?

Hallo, wij willen dit jaar graag naar het Reuzengebergte en zoeken nu een kindvriendelijke en schone camping aldaar. We willen liever niet naar Liscifarma of camping 2000 en nu viel ons oog op deze camping. Wie kan ons iets vertellen over deze camping of een andere aan te raden camping in het Reuzengebergte?
Wij hebben 3 kinderen van bijna 7 jaar en 2 kinderen van 4 jaar.
Alvast bedankt en groetjes van Elles.
Elles is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-05-07, 23:44   #27
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik had gelezen dat je op camping Vejsplachy met z'n drieen in de douches moet staan. Dit was blijkbaar bij de heren douches het geval.
Mijn zoon van 13 las dit ook en zei gelijk, daar ga ik niet heen hoor. :traan: :traan:
wie heeft hier ervaring mee op deze camping. Of weet je of dit waar is laat me het dan weten. (Dan is me zoon ook weer gerust.
marjo888 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-05-07, 07:56   #28
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Marjo, het wordt inderdaad een aantal keren genoemd, dat douchen met meerdere personen in één ruimte (wat overigens niet ongebruikelijk is op Tsjechische campings), maar zoals je hieronder kunt lezen, schijnt er inmiddels een nieuw (of gerenoveerd) gebouw te staan. Het zou dus kunnen dat e.e.a. inmiddels anders is.
Misschien zijn er recentelijk nog forumleden op deze camping geweest?

Citaat:
Ine schreef:
Bericht bekijken
Wij zijn er in 2000 geweest ..... De douches boden toen geen privacy (heren stonden met 4 onder de douche, de dames hadden een gordijn) maar op de site is een totaal ander sanitairgebouw te zien.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-05-07, 09:46   #29
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Als je foto's van het sanitair wilt zien, klik dan eens op het desbetreffende icoontje op deze website
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-05-07, 09:54   #30
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Er is op deze camping (waar wij over anderhalve week voor 2 weken staan met een KNNV-kamp) een heel nieuw toilet- en doucheblok geplaatst.
Je doucht apart met een gordijn ervoor, aan- en uitkleden gebeurt in een gemeenschappelijke ruimte, maar als je een stoel vlakbij je douche schuift, kan je dan ook in de douche ruimte doen.

Wij zijn er verschillende keren al geweest (wel in het voorseizoen en het bevalt ons er prima.

Veel succes.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels