|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Het is me duidelijk Hilde, ik begreep dat azijn/afwasmiddel verplicht is, maar er bestaat, begrijp ik, dus een milieuvriendelijk goedje voor in die toiletpot.
Deze camping zag er trouwens heel mooi uit, in de sneeuw , toen wij hier enkele weken geleden waren! Prachtig in het bos...( en toen kwamen we niet verder en moesten maar weer eens worstelen met de sneeuwkettingen om er weer uit te komen....) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Even over de camping Kovarna,
Hoe is de omgeving vlak of heuvelachtig? kun je er mooie wandelingen maken? graag even een reactie.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
als je hier even gaat kijken : http://www.campinggids.com/camping.php?camp=tsvykovar
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
ook wij gaan voor het eerst naar tsjechie en ook naar camping kovarna...nu ben ik uiteraard ook op zoek naar informatie over de omgeving ...de campingfolder en website spreken meer over de camping zelf...ik vraag me af of er geen website's bestaan over de omgeving...of verhalen van iemand die er geweest is![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Nog even antwoordt op vragen uit eerste hand. Een wasmachine hebben we (nog) niet wel wasbakken waar je met de hand kan wassen. En ijsjes verkopen we wel op de camping. broodjes kunnen een dag van te voren besteld worden. Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het wel
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Ma&Ma, wij hebben op oudjaarsdag jullie camping bekeken, onder een prachtige sneeuwdeken bedekt. De ligging is inderdaad prachtig in het bos, en het riviertje...Alleen jammer dat we er toen niet meer uitkonden met de auto, we hebben heel wat geploeterd en uiteindelijk sneeuwkettingen om moeten leggen. Het was het wel waard, we onthouden de camping zeker voor een zomersbezoek!
|
|
|
|