het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-01-06, 14:49   #11
Volwaardig Lid

Het is me duidelijk Hilde, ik begreep dat azijn/afwasmiddel verplicht is, maar er bestaat, begrijp ik, dus een milieuvriendelijk goedje voor in die toiletpot.
Deze camping zag er trouwens heel mooi uit, in de sneeuw , toen wij hier enkele weken geleden waren! Prachtig in het bos...( en toen kwamen we niet verder en moesten maar weer eens worstelen met de sneeuwkettingen om er weer uit te komen....)
mariella is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-06, 15:07   #12
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Even over de camping Kovarna,

Hoe is de omgeving vlak of heuvelachtig? kun je er mooie wandelingen maken? graag even een reactie..
lodewijk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-06, 15:24   #13
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
als je hier even gaat kijken : http://www.campinggids.com/camping.php?camp=tsvykovar
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-03-06, 09:39   #14
Nieuw Lid

Nationaliteit:
hallo,

ook wij gaan voor het eerst naar tsjechie en ook naar camping kovarna...nu ben ik uiteraard ook op zoek naar informatie over de omgeving ...de campingfolder en website spreken meer over de camping zelf...ik vraag me af of er geen website's bestaan over de omgeving...of verhalen van iemand die er geweest is
Xaffier is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-03-06, 09:54   #15
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Hoi Xaffier,

De zoekfunctie van het forum leverde o.a. dit op toen ik "pelhrimov" intikte. Ongetwijfeld zal je op deze manier nog meer info kunnen vinden, dus succes!
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-03-06, 10:07   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
daar was ik nog niet opgekomen....heb het topic doorgelezen en de keus voor de camping is niet verkeerd geweest als ik zo lees wat er in de omgeving allemaal te doen is...bedankt voor de info
Xaffier is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-03-06, 20:07   #17
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Nog even antwoordt op vragen uit eerste hand. Een wasmachine hebben we (nog) niet wel wasbakken waar je met de hand kan wassen. En ijsjes verkopen we wel op de camping. broodjes kunnen een dag van te voren besteld worden. Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het wel
Ma&Ma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-03-06, 22:07   #18
Nieuw Lid

Nationaliteit:
bushalte in de buurt?

Klinkt allemaal goed. Weet iemand of er vlakbij deze camping een bushalte is? En is het slim om op tijd een tenthuisje te reserveren?
marjanw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-06, 09:35   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
hallo,

Bushalte is in het dorp is ongeveer 1.5 km van de camping. Tenthuisjes zijn in juli nog vrij vanaf 12-8 tot eind augustus zijn ze vol
Ma&Ma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-03-06, 07:37   #20
Volwaardig Lid

Hallo Ma&Ma, wij hebben op oudjaarsdag jullie camping bekeken, onder een prachtige sneeuwdeken bedekt. De ligging is inderdaad prachtig in het bos, en het riviertje...Alleen jammer dat we er toen niet meer uitkonden met de auto, we hebben heel wat geploeterd en uiteindelijk sneeuwkettingen om moeten leggen. Het was het wel waard, we onthouden de camping zeker voor een zomersbezoek!
mariella is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels