![]() |
|
|
#31 | |
|
VIP Lid
|
Re: Gebruik Tsjechisch gsm
Citaat:
[/ QUOTE ] Een telefoon weggeven aan een vriendin heeft niets met slimheid te maken. Dus zulke uitspraken missen elke lading. Even on-topic weer: Bij welke Tsjechische provider zit iedereen? Misschien materie voor een kleine poll? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
Ja Juan, lege batterij effe op de kachel en hij doet het weer.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
[/ QUOTE ] Ja, geeft een soort van nieuwe energie 'boost' voor je batterij. Op lange termijn ontkom je er natuurlijk niet aan je oude te vervangen. Maar als je mobieltje een tijdje niks heeft gedaan en je batterij raakt na 10 minuten al leeg is dit écht een nuttige oplossing. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Als je het goed doet kosten telefoontjes weinig jo.
Ik heb elk jaar een nieuwe en kost zo goed als nix steeds, hebbie geen problemen met accu's en stuff. Nieuwe accu kopen moet je toch nooit doen, want je legt er iets bij en je hebt een hele nieuwe telefoon! Ik heb dus meerdere telefoons, me Nederlandse en Tsjechische staan altijd aan, alleen als ik in Nederland ben ligt die Tsjechische thuis en andersom. Dit zodat ik kan zien wie er gebeld heeft en zodat de smsies aankomen. Want als jij een tijdje je telefoon uit hebt staan en iemand stuurt je een smsie, dan gaatie na een tijdje verloren (afhankelijk van wat die gene heeft ingesteld en afhankelijk van provider) en dat is natuurlijk zonde ![]() Ik wissel de simmetjes wel altijd om, ga niet met ouwe telefoon lopen als ik een nieuwe heb haha. En Juan. Ik heb Paegas, oeps, T-Mobile ![]() Cauky |
|
|
|