![]() |
|
|
#23 |
|
Legende
|
Het is nog maar de vraag of deze foto echt is. Meestal gebruiken ze illustratie foto's die ze ergens in een la hebben liggen.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Inderdaad meer dan verschrikkelijk maar ik pleit er nog maar eens voor niet alleen de moeder aan te pakken maar allereerst en vooral degenen die haar uitbuiten en exploiteren.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Hoe is zij zwanger geworden? Kon zij er mee thuis komen? Was er mogelijkheid voor abortus? Gebruikte zij drugs? Was zij wel in staat om een baby te hebben en op te voeden? Zomaar een paar vragen die wij niet kunnen beantwoorden en mogen wij dan wel (ver)oordelen? Ik vind van niet, ik denk dat geen enkele "moeder" haar kind "zomaar" op een vuilnishoop gooit, daar zit dan meer achter!! Neemt nog steeds niet weg dat ze wel strafbaar is, maar achter slot en grendel?? Volgens mij heb je hierna andere hulp nodig!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Sorrie Marcel, maar ook dit is een typische mannenopmerking!
Want, stel dat de moeder eenmaal op het "rechte" pad is gekomen, getrouwd is en kinderen wil? En wie moet de sterilisatie betalen? Nee, ik denk ook niet dat er een eenduidige oplossing is voor dit probleem, daarom is het voor de onschuldige kinderen goed dat er van deze babyboxen zijn, dan hebben ze tenminste nog een kans om te overleven! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Legende
|
een typische mannenopmerking ?
het krijgen van kinderen is geen recht, maar een voorrecht. ik zie het dumpen als een brevet van onvermogen, iets onmenselijks, misbruik van het voorrecht. dus in mijn ogen strafbaar. en dan is de straf ... steriliseren. (mannen en/of vrouwen) er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. marcel |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik vind wel dat je bepaalde eisen aan zó'n moeder kan/moet opleggen. Verplichte therapieen, desnoods opgesloten in een of ander instituut. En waarom niet zoiets als een spiraaltje verplichten?
Er zullen absoluut redenen zijn waarom deze moeders dit gedaan hebben. Maar nu ik zelf kinderen heb kan ik mij niet voorstellen dat je dit doet met kinderen. Ik vecht voor ze en ze moeten echt niet aan ze komen. Misschien zijn mijn gevoelens extra heftig omdat ik zelf op latere leeftijd gedumd ben door mijn moeder voor haar tweede en huidige man. |
|
|
|