Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed - Makelaars
Giant Real Estate

Giant Real Estate

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 26-02-06, 18:48   #1
eddy&jeanette
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Giant Real Estate

Hallo allemaal,

We zijn nog steeds zoekende en kwamen op de website van
www.giantrealestate.nl, onze eerste indruk was positief, zag er goed uit en kwam betrouwbaar over, alleen de s.r.o. was wat duur €2200.-.
Iemand ervaringen met deze mensen??

vr.gr. Eddy&Jeanette
eddy&jeanette is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-06, 20:55   #2
Gorrit
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Op het andere "Forum" is een discussie geweest over Giant die zo'n beetje op een rel uitdraaide. Zowel over kwaliteit als prijsstelling lagen de meningen mijlen ver uit elkaar. Waar rook is, is vuur . Ik durf het niet te zeggen
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-06, 21:02   #3
jan nijdam
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Toevallig heb ik het krantje van TANA hier. Ik heb even een object in prijs vergeleken. De prijs van Giant komt dan overeen met de prijs van TANA. Dit zegt natuurlijk niet alles, maar misschien wel dat ze normale prijzen hebben.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-06, 10:31   #4
walter
Nieuw Lid

Ik lees deze discussie terwijl ik hier in tsjechie zit. Wij hebben een huis al 3 jaar hier. Ik heb ervaring met het echtpaar van Giant en door al mijn ervaringen in tsjechie, positieve maar ook veel negatieve, bij het zoeken naar onroerend goed, zijn deze mensen zeer realistisch ze doen de zaak niet mooier voor dan het is. Ze kijken verder dan je zelf in eerste instantie doet en geven je ongevraagd advies waar je wat aan hebt. Ze denken zogezegd met je mee! Mij advies is zeer positief en ze willen wel wat weten van je om zo goed mogelijk je van dienst te zijn want ze weten als geen ander dat er heel wat op het spel staat voordat je je huis van je dromen gevonden hebt! Succes er mee!
walter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-06-06, 18:03   #5
Yvonne Roelofsen
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
trouwens de topic over "giant" op de andere website is geschreven door een conculega en dat lijkt me (in zijn algemeen) toch niet de aangewezen persoon om een objectief oordeel over een collega bedrijf te geven.
wanneer je zelf de website's van de de bedrijven bekijkt ("giant" en "czechbizz") zal je zien dat de prijsverschillen wel meevallen.
de een rekent zonder b.t.w. de ander met, bij de een is de s.r.o. weer wat duurder dan de ander. de een brengt eerdere reiskosten en gewerkt uren in mindering als je een pand koopt de ander rekent altijd reiskosten door maar is weer wat lager in zijn courtage.

ik denk dat de consument mans genoeg is om zelf uit te zoeken (via de website's) welke in hun geval het beste voor hun kan bemiddelen.

ik zou wel voorstander zijn van een onafhankelijk orgaan die een soort kwaliteitswaarborg kan garanderen v.w.b. bedrijven die bij haar zijn aangesloten een soort "n.v.m.".

dit is overigens ook 1 van de redenen dat wij lid zijn geworden van dit forum omdat de informatie hier objectief is.
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-07, 08:46   #6
Ruud en Esther
Actief Lid

Ruud en Esther's avatar

Nationaliteit:
Ik moet zeggen dat wij goed begeleid en zijn tevreden over de beleiding door onze Nederlandse makelaar, Giant Real Estate. Deze wonen al een paar jaar in Tsjechië. Zij hebben een Engelsprekende Tsjechische advocaat waar ze de officiële zaken laten regelen. Wij zijn bij elkaar ruim een halfjaar bezig geweest. Sinds september 2006 zijn wij officieël en de enige eigenaar van ons huis.

Natuurlijk kan het altijd goedkoper, maar dan moet je inderdaad wel betrouwbare connecties hebben.
Ruud en Esther is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-09-07, 17:44   #7
boeda
Actief Lid

boeda's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Berry&Agnes schreef:
Bericht bekijken
Onze eerste makelaar was www.giantrealestate.nl, met deze hebben we de eerste bezichtiging gedaan. De kennismaking en de bezichtiging gingen voorspoedig, alleen hadden wij het gevoel dat het een beetje te snel ging (meer een autoverkoper dan een makelaar).
Je schrijft: dat het allemaal een beetje te snel ging.
Meer een autoverkoper! Maar dan bent u wellicht een van de weinige Nederlanders die een auto kopen op een zondagmiddagje terwijl u dit niet van plan was.(grapje)

Nee, onze aankoop met hun ging gemoedelijk en zonder druk.
Drie dagen op pad en 5 bezichtigingen en uiteindelijk ons droom huisje nabij Praag.
Wij zijn ze nog dankbaar voor deze leuke en toegewijde dagen.

M.V.G.

Boeda
boeda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-10-07, 19:38   #8
ridder
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij zijn tevreden vooral over hun inzet en deskundigheid. Ons advies is kijk op hun website naar reverentie 's. Veel succes bij jullie vervolg.
ridder is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed