Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Vervoer
SkyEurope Airlines

SkyEurope Airlines

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 14-02-06, 10:20   #1
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
SkyEurope Airlines

SkyEurope Airlines opent een nieuwe basis op de luchthaven Ruzyni bij Praag. Vanaf 10 april stationeert de Slowaakse maatschappij twee gloednieuwe Boeing 737-700’s op de Tsjechische luchthaven voor vluchten naar zeven bestemmingen, waaronder Amsterdam. Praag is de vijfde Centraal-Europese basis voor SkyEurope .

Naast de dagelijkse route naar Schiphol gaat SkyEurope vanag april zeven dagen per week vliegen op Milaan Bergamo en Rome Fiumicino en twee keer per dag naar Parijs Orly. Naar Napels gaat SkyEurope twee keer per week vliegen, op Nice drie keer per week en op Barcelona vier keer.

De uitbreiding is mogelijk dankzij de nieuwe Boeing 737-700’s, die vanaf volgende maand de vloot komen versterken. SkyEurope heeft zestien van deze toestellen met 149 stoelen in bestelling. SkyEurope heeft de intentie om in een later stadium het aantal bestemmingen vanuit Praag uit te breiden.

Bron: zakenreisnieuws.nl
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-02-06, 17:01   #2
Actief Lid

tatrafan's avatar

Nationaliteit:
Dit is heel goed nieuws! SkyEurope kan ik van harte aanbevelen, ben al verscheidene keren met deze maatschappij naar Bratislava gevlogen en vandaar verder met de trein naar CZ. Was voor mij gunstig omdat ik geregeld in Moravië te doen heb.... maar een vlucht naar Praag zie ik ook wel zitten. Blij!
tatrafan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-02-06, 19:51   #3
Actief Lid

karl (Theo)'s avatar

Nationaliteit:
Ben ook blij!!!! Ook bedankt voor de tip
Radek gaat af en toe naar Decin, meestal om op de hond te passen wanneer zijn broer en schoonzus op vacantie gaan. Ik blijf dan meestal thuis, maar nu wordt het zelfs mogelijk om gekoppeld aan mijn 60+ vrijreizendag van de NS,een weekendje naar hem toe te gaan.
Overigens zag ik dat de vluchten de hele week redelijk vroeg vanaf schiphol vertrekken. Alleen op zondag gaan ze rond het middaguur.
karl (Theo) is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-02-06, 20:38   #4
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Zit ik alleen met één vraag: hoe betrouwbaar is deze maatschappij? Want bij veel van die andere prijsvechters hoor je toch vaak dat boekingen en vluchten gewoon op het laatste nippertje gecanceld worden...
Oud 14-02-06, 22:13   #5
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Ik heb zelf Sky europe afgehandeld.
Opzich een betrouwbare maatschappij, doet het erg goed nu hebben aantal nieuwe boeing in bezit. Heb nooit megemaakt dat ze een vlucht hebben gecancled opzich zaten de vluchten ook vaak vol. Wel natuurlijk vaker vertraging etc das ook het nadeel als je met low cost maatschappijen vliegt.

Vind alleen 'n klote tijd van praag naar amsterdam.
Oud 14-02-06, 23:08   #6
Super Lid

Bartiku's avatar

Nationaliteit:
Laura, dik! Altijd zeer handig jouw insiders info vanuit de vliegbranche.

Nu moeten we met z'n allen stevig gaan boeken bij SkyEurope , om te zorgen dat ze blijven vliegen. Helemaal mooi zou het zijn als ze tijdens de winter door zouden vliegen, maar ik vrees dat ze dan net zoals Smartwings liever naar de Costa's vliegen met zonminnende Slowaken.
Bartiku is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-02-06, 12:11   #7
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
SkyEurope en Malev winnaars van Traveller Magazine Awards

SkyEurope Airlines is door lezers van The Traveller Magazine uitgeroepen tot beste low cost maatschappij van 2005. Het is de tweede keer dat de prijsvechter deze titel krijgt. De award voor beste luchtvaartmaatschappij van het jaar gaat naar het Hongaarse Malev. Het onderzoek onder de lezers van het magazine werd voor de zevende keer uitgevoerd.

Recentelijk (13 februari) is uit statistieken van de Association of European Airlines (AEA) gebleken dat Malev op de vierde plaats staat wat betreft punctualiteit. SkyEurope maakte begin deze week (14 februari) bekend dat het een nieuwe basis op de luchthaven Ruzyni bij Praag opent.

Bron: luchtvaartnieuws.nl
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-02-06, 19:46   #8
Lid

WoW Mensen wat een nieuws !
Betaalbare vliegtarieven Praag-A'dam.
Als ik terugdenk aan de buskwellingen van bohemia expres en de euroliners pfffffffff.
KLM / CSA bedankt voor de goede zorgen (not). Beter zo, dat het ook voor de 'normale mens' mogelijk word je fam en vrienden eens op een regelmatige basis te bezoeken tegen een fatsoenlijke prijs.
Ik heb de site direct in de favorieten gepropt, ontzettend bedankt voor de info Vasku!
Cheerzzzzzz
Onno
Oud 22-02-06, 09:29   #9
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
voor deze prijs zouden we eigenlijk ooit een forum-meeting in de lucht kunnen gaan houden. enkel ff een stapeltje retourtjes praag boeken.
of wellicht een dom idee ?
Oud 22-02-06, 19:16   #10
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
Slechte tijden? De mooiste die wij ons voor kunnen stellen! (maar ja voor ons is "heen" PHA -> ASD) Al drie tickets gereserveerd voor 750 czk per tciket incl tax Dit is 1/3 van de prijs van eurolines bus!
Ik ga vooruit met auto (en hond) Mij vrouw komt me vliegend achterna en we staan meteen in Amsterdam voor bv Rembrandt!
(terug rijden we dan)

P.
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed