|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Lid
|
Je kan in tsjechie altijd voor een goed prijs eten en ik heb in de 7 jaar dat we er nu komen maar 1 keer niet lekker gegeten en dat was mijn eigen fout want ik wilde eens van de tsjechische kaart eten en had blind iets besteld,ik kreeg dus een bord vol met lever.........
Dus van een engelse of duitse kaart iets kiezen dan zit je altijd goed. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
Neen, je mag hier geen kritiek geven over tsjechie.....
maar het is een flagrante leugen te denken dat er geen kwaliteitsverschillen zijn, en dat er plekken zijn waar je meer of minder lekker kan eten.....kijk uit en ga af op je gevoel.... |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Lid
|
Citaat:
Hotel Harmonie aan de weg naar vrchlabi bij het vliegveldje kan je ook lekker eten. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lid
|
...trouwens.....ik heb er veel over te vertellen....maar een tip...
er is een resto. in Hostinne....aan de linker kant van de reuzenbeelden, je moet effe goed zoeken want het is achter...de wijn is er niet te zuipen, (drink er bier) en de sfeer is heel erg......maar kijk daar doorheen...de mensen doen zeer hun best en het eten is er eenvoudig maar lekker...verder tussen Hostinne en Arnultovice is er vanuit Hostinne, aan de linker kant een villaatje/resto waar je zeer goed kunt eten....de sfeer is er erg fout en als je de bediening ziet, denk je dat je in een bordeel terecht komt, maar het eten is correct en goed, aan de rechterkant is er een ander resto....met een grill voor de deur... zeer onvriendelijk, maar oprecht, niet duur, en zeer goed....verder heb je in arnultovice, rechttegenover de fabriek Texlen, een eenvoudige eettent...niet er naar toe gaan voor de gezelligheid, wel voor het eten....eenvoudig maar zeer goed.... en wil je goed eten....ga naar Labut.....in Vrachlabi..erg ongezellig beetje pretentieus, maar correct en lekker... maar vooral, ga vooral....naar het wijn-barretje op de markt van Vrachlabi....het eten is er eenvoudig, de wijn is er goed, de eigenaars zijn oprecht en doen enorm hun best.......ik ben ze zeer dierbaar....ga er eten en drinken........het is er bijzonder.....en vooral, reserveer de steengrilll....erg erg lekker... ga niet naar Harmonie..... de bediening en het ontvangst is er dellerig.....en: ik ga niet eten in een bordeel...! |
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Lid
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar wij eten weleens bij Restaurace & Pension K ( http://sweb.cz/pension.k ) tussen Rudnik en Hostinné. Heerlijk eten, de entourage van het restaurant is wat saai maar het eten maakt het meer dan goed en een hele uitgebreide kaart. Pension Herman in Rudnik is ook goed, maar de porties zijn wat kleiner, en hij is aan de wat dure kant. ( http://www.pension-herman.cz/de/default.htm ) Maar bijvoorbeeld ook Bily Dvur in Rudnik is gezellig en lekker ( http://www.geocities.com/TheTropics/...st_1000_nl.htm ) Nou zo ben je voorlopig onder de pannen. Oh ja en hotel Posta in Cerny Dul heeft ook erg lekker eten. Eet smakelijk en veel plezier |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lid
|
precies, de lezers zijn hier eerlijk en oprecht....je kan overal redelijk tot zeer goed eten...maar....wanneer geeft iemand mij een tip voor een toprestaurant? neen geld speelt geen rol....ik wil eten voor 100 a 150 euro....ben benieuwd
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
|
|