het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 05-02-06, 18:20   #41
Lid

Anitaatje's avatar

Nationaliteit:
Je kan in tsjechie altijd voor een goed prijs eten en ik heb in de 7 jaar dat we er nu komen maar 1 keer niet lekker gegeten en dat was mijn eigen fout want ik wilde eens van de tsjechische kaart eten en had blind iets besteld,ik kreeg dus een bord vol met lever.........
Dus van een engelse of duitse kaart iets kiezen dan zit je altijd goed.
Anitaatje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-02-06, 18:24   #42
Lid

kluge's avatar

Neen, je mag hier geen kritiek geven over tsjechie.....
maar het is een flagrante leugen te denken dat er geen kwaliteitsverschillen zijn, en dat er plekken zijn waar je meer of minder lekker kan eten.....kijk uit en ga af op je gevoel....
kluge is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-02-06, 18:27   #43
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
H. Vlassak schreef:
Kunnen jullie, ervaren Tjechië gangers, ons adviseren waar je lekker, en voor een goede prijs kunt eten in de genoemde omgeving.
Een aanrader direkt in de buurt is Restaurant "Drevenka" in Dolni Lanov. Zie ook de commentaren als je het intikt onder de zoekfunctie .
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg img00011.jpg (113,0 KB, 17x bekeken)
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-02-06, 18:32   #44
Lid

Anitaatje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kluge schreef:
maar het is een flagrante leugen te denken dat er geen kwaliteitsverschillen zijn, en dat er plekken zijn waar je meer of minder lekker kan eten.....kijk uit en ga af op je gevoel....
Daar moet ik je ook wel weer gelijk in geven,kwaliteitsverschil heb je natuurlijk overal,maar als je een goed uitziend(en geen brak)restaurantje of in een hotel gaat eten zal het heus niet tegenvallen ....of je moet een 10 sterren restaurant gewend zijn.
Hotel Harmonie aan de weg naar vrchlabi bij het vliegveldje kan je ook lekker eten.
Oud 05-02-06, 18:38   #45
Lid

kluge's avatar

...trouwens.....ik heb er veel over te vertellen....maar een tip...
er is een resto. in Hostinne....aan de linker kant van de reuzenbeelden, je moet effe goed zoeken want het is achter...de wijn is er niet te zuipen, (drink er bier) en de sfeer is heel erg......maar kijk daar doorheen...de mensen doen zeer hun best en het eten is er eenvoudig maar lekker...verder tussen Hostinne en Arnultovice is er vanuit Hostinne, aan de linker kant een villaatje/resto waar je zeer goed kunt eten....de sfeer is er erg fout en als je de bediening ziet, denk je dat je in een bordeel terecht komt, maar het eten is correct en goed, aan de rechterkant is er een ander resto....met een grill voor de deur...
zeer onvriendelijk, maar oprecht, niet duur, en zeer goed....verder heb je in arnultovice, rechttegenover de fabriek Texlen, een eenvoudige eettent...niet er naar toe gaan voor de gezelligheid, wel voor het eten....eenvoudig maar zeer goed....
en wil je goed eten....ga naar Labut.....in Vrachlabi..erg ongezellig beetje pretentieus, maar correct en lekker...
maar vooral, ga vooral....naar het wijn-barretje op de markt van Vrachlabi....het eten is er eenvoudig, de wijn is er goed, de eigenaars zijn oprecht en doen enorm hun best.......ik ben ze zeer dierbaar....ga er eten en drinken........het is er bijzonder.....en vooral, reserveer de steengrilll....erg erg lekker...

ga niet naar Harmonie.....
de bediening en het ontvangst is er dellerig.....en: ik ga niet eten in een bordeel...!
Oud 05-02-06, 18:43   #46
Lid

Anitaatje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kluge schreef:
ga niet naar Harmonie.....
de bediening en het ontvangst is er dellerig.....en: ik ga niet eten in een bordeel
Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen wij zijn daar echt correct ontvangen en hebben daar al heel wat keren gegeten en ik ga met mijn twee kids echt niet in een bordeel eten

Citaat:
kluge schreef:
de sfeer is er erg fout en als je de bediening ziet, denk je dat je in een bordeel terecht komt, maar het eten is correct en goed
Dit advies is dan ook niet op zijn plaats
Oud 05-02-06, 18:44   #47
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kluge schreef:
Neen, je mag hier geen kritiek geven over tsjechie.....
Waarom zou je geen kritiek mogen geven... Maar wij eten weleens bij Restaurace & Pension K ( http://sweb.cz/pension.k ) tussen Rudnik en Hostinné. Heerlijk eten, de entourage van het restaurant is wat saai maar het eten maakt het meer dan goed en een hele uitgebreide kaart. Pension Herman in Rudnik is ook goed, maar de porties zijn wat kleiner, en hij is aan de wat dure kant. ( http://www.pension-herman.cz/de/default.htm ) Maar bijvoorbeeld ook Bily Dvur in Rudnik is gezellig en lekker ( http://www.geocities.com/TheTropics/...st_1000_nl.htm ) Nou zo ben je voorlopig onder de pannen. Oh ja en hotel Posta in Cerny Dul heeft ook erg lekker eten. Eet smakelijk en veel plezier
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-02-06, 18:54   #48
Lid

kluge's avatar

precies, de lezers zijn hier eerlijk en oprecht....je kan overal redelijk tot zeer goed eten...maar....wanneer geeft iemand mij een tip voor een toprestaurant? neen geld speelt geen rol....ik wil eten voor 100 a 150 euro....ben benieuwd
Oud 05-02-06, 19:10   #49
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Ik kan deze aanbevelen: bellevue en flambee in Praag

Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-02-06, 19:18   #50
Actief Lid

Skifanaat's avatar

Nationaliteit:
Dat kunnen wij beamen, hotel Posta in Cerny Dul is werkelijk uit de kunst. Vorig jaar direct bij aankomst voor de hele week gereserveerd. Gezellig, erg vriendelijke mensen en een zeer goede kaart.
Skifanaat is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels