![]() |
|
|
#11 |
|
Gast
|
Autocamping Panorama, Lipnomeer
Hallo,
Wij overwegen om deze zomer naar camping Panorama Lipno te gaan en daar een tent te huren via Vodatent. Heeft iemand ervaring met deze camping/Vodatent? Ik lees slechte berichten over autocamp Panorama, maar voor mij is niet duidelijk of dit dezelfde camping is. Vraag 2: Hoe is de gemiddelde temperatuur in juli? |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Deze zomer willen wij ( 4 jongeren van rond de 19jaar) gaan kamperen rond het lipnomeer. ons oog was gevallen op een huurtent van Vodatent op camping panorama lipno. Wat zijn de ervaringen van het afgelopen jaar met deze camping? hoe staat het nu met het sanitair enzo want daar las ik niet veel goeds over. hoop snel wat reacties te lezen.
Groetjes Kirsten |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Stanislav (stani) is zijn naam
![]() op deze camping zijn we ook meerdere keren geweest toen we nog niet aan de kinderen waren, gewoon met een stel vrienden en dan tot diep in de nacht bij een kampvuur lauw bier drinken en liedjes lallen. Erg leuk en gezellig, en niemand nam er aanstoot aan. echter: er wordt door de locals veel ingebroken en gejat. mijn vrouw lag eens te slapen in de tent, toen de autosleutels uit het voortentje gegrist werd, om vervolgens de auto ermee open te maken. dit kostte ons dus uiteindelijk een extra vakantiedag, omdat we de dag er na naar huis zouden gaan, maar uiteindelijk een hele zondag op het politiebureau hebben doorgebracht. verder is het een gemoedelijke camping, en het hotel is ook normaal. het restaurant zou ik graag weer heen willen voor de peppersteak en een potje digitaal darten sanitair is zoals het een tsjechische camping betaamt: spochtig, geen douchedeurtjes maar wel gemoedelijk. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Open!! Zodat je gezellig met je buurvrouw kan beppen!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
ik heb campings meegemaakt waar je groepsgewijs kon douchen, en waar een soort van melkertmannetje rondliep om je onder de douche vandaan te timmeren wanneer je te lang eronder stond. was ongeveer in 1996, een camping in de buurt van tabor, camping is inmiddels opgeheven.. |
|
|
|
|