het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-01-06, 22:06   #31
Nieuw Lid

jacq's avatar

Nationaliteit:
hoi peter,wat een informatie!! ik word wel nieuwschierig naar neklid ,nog nooit daar geskied,ga het zeker doen deze keer.
groet jacq.
jacq is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-01-06, 07:56   #32
Lid

moet je ook zeker doen! begreep dat je ook vaker in BoziDar was geweest, heb je misschien vast wel eens gehad dat het erg mistig was en dat er een briesje stond. Zoals je ziet gaan de pistes van neklid langs de andere kant van de berg, je gaat hier ook verder het dal in waardoor daar soms helemaal geen mist is! Ook van de wind heb je weinig last omdat je langs de bosrand skied en zelfs door de bossen!

afgelopen jaar hebben we dit meerdere malen gehad, in BoziDar zag je geen hand voor ogen en haakten veel mensen af omdat het te mistig was en te hard waaide. Toen zijn we toch maar naar neklid gegaan bovenaan de berg en daar aangekomen was het zicht al iets beter echter begonnen we aan onze afdalingen van piste 6 en 5 en werd het na een minuut te hebben gedaald helemaal helder! Wind had je toen helemaal geen last van!! Dus weet je dat ook alvast weer! Laat even weten hoe je vakantie was! Ik heb nog supermooie foto's van BoziDar/Neklid, alleen hoe moet ik die uploaden?

gr. Peter
peterkikkert is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-01-06, 17:21   #33
Nieuw Lid

carlos2's avatar

Nationaliteit:
Peter,

Eerst bedankt voor je uitgebreide reaktie, helemaal te gek dat je zoveel tijd heb genomen om je ervaringen met ons te delen. (ik kan bijna niet wachten)
Foto's uploaden heb ik bij deze site nog niet gedaan, waar ik het meestal doe is op www.mijnalbum.nl werkt erg eenvoudig, duurt wel vrij lang.

Vriendelijke groet

Carl
carlos2 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-01-06, 17:34   #34
Nieuw Lid

jacq's avatar

Nationaliteit:
hoi peter,die harde koude wind in bozi dar heb ik ook meegemaakt, vooral bovenop de piste,halvewege naar beneden viel het wel weer mee.het weerhield ons het echter niet om door te gaan, een gevoel dat je leeft... .
de reden ,dat wij hoofdzakelijk naar klinovec gingen,is dat er daar voor elk wat wils is,qua niveau.ieder kan lekker z"n gang gaan en je kom elkaar steeds weer tegen beneden in de miniareal

ben benieuwd naar je foto`s!
heb geen verstand van oploaden,jammer genoeg...
groet jacq
jacq is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-01-06, 21:30   #35
Lid

marjolijn&roland's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn twee jaar naar klinovec geweest. Het is er gezellig en je kunt nog eens een keer een drankje nemen tussendoor . Voor de kinderen is het ook heel erg leuk. Onze zoon (de eerste keer was hij 6) heeft daar leren skieën. De klasjes zijn klein waardoor ze sneller leren en de leraren zijn erg aardig voor de kinderen. Het is er de moeite waard!! Have fun :P
marjolijn&roland is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-02-06, 19:28   #36
Lid

Nationaliteit:
hallo allemaal

Wij gaan dit jaar ook naar Bozi Dar op skivakantie,ben heel beniewd hoe het daar is,wel fijn om te lezen dat er zoveel goeds over geschreven word.Wij gaan naar Hotel Praha,is daar misschien iemand ook geweest en wat vond die daar van??? Ben beniewd.
helmi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-02-06, 19:35   #37
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Hier alvast de web site van hotel praha
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-02-06, 22:51   #38
Lid

Nationaliteit:
Freddy

Bedankt voor het doorsturen van de site van hotel Praha,de fotoos zien er goed uit,alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving is
groetjes Helmi
Oud 09-02-06, 12:19   #39
Lid

Ok voor allen die geinteresseerd zijn, heb enkele foto's geplaatst op mijn fotogalerij van afgelopen winter in Bozi Dar

Kijk in me galerij voor meer foto's!
gr. Peter
peterkikkert is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-02-06, 20:59   #40
Lid

Nationaliteit:
Bozi Dar

Peter

leuke fotoos,{krijg er steeds meer zin in.

gr Helmi.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels