|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Nadeel is wel dat het dan erg druk wordt op de pistes:snik: En hopelijk gaan de prijzen volgend seizoen niet weer 25% omhoog ![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
gondel
Mooi dus toch meer capaciteit!
Werd tijd, het wordt steeds groter en mooier! Nou de skigebieden van janske Lazne, Spindl en Pec Pod nog samen voegen of een geode verbinding maken en we hebben een fantastisch skigebied! Dit zal overigens nog wel even gaan duren. Maar het is nu toch ook al erg fijn. Zijn de prijzen echt met 25% gestegen vanaf vorig jaar? Dat heb ik er overigens ook wel voor over als de faciliteiten beter worden! groeten Rick |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Dagkaart seizoen 05/06 Kc 550,- Precies 25%! En daar kun je de koersval v/d Euro tov de kroon nog bij optellen |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lid
|
Skiënd van Janske Lazne naar Pec pod Snezkou?
Hallo,
Van de zomer zijn wij in Janske Lazna met de gondel om hoog geweest om daar te wandelen. En daar vonden wij een bordje met Pec Pod Snezkou die kant op. Nu leek het me een leuk tripje om dat ook met wintersport op de ski's te doen wie weet of dat te doen is en heeft daar ervaring mee?. Alvast bedankt groetjes arjenne |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forum Freak
|
Volgens mij kan het langlaufend en op de skies. je moet dan misschien een stukje de skies uit en omhoog lopen, maar daarna kan je skiend naar beneden, heb ik weleens ergens gelezen. Misschien heeft iemand anders dit al eens gedaan
![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lid
|
Wij zijn in de laatste week van december geweest, deze route staat inderdaad op de nieuwste pistekaarten aangegeven. Wij hebben het zelf niet gedaan. Wie weet een volgende keer. Je moet inderdaad een stukje klimmen. Heb nu al weer heimwee naar de sneeuw en Tsjechië. Ik zal proberen nog een paar foto's te plaatsen.
Groeten Thea |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Over twee weken gaan wij naar Pec. Ik ben zeer benieuwd of iemand iets afweet van deze route en bij welke lift dit mogelijk is.
Groeten, Ariejan |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Lekker eten voor een goede prijs omg. Janske Lazne
Hallo allemaal
Wij, (gezin 4 pers.) gaan over enkele weken voor 't eerst naar Tjechië. Wij verblijven in de buurt van Rudnik, Cerny Dul, Janske Lazne. Kunnen jullie, ervaren Tjechië gangers, ons adviseren waar je lekker, en voor een goede prijs kunt eten in de genoemde omgeving.Dank Henk |
|
|
|