|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Volwaardig Lid
|
Camping Euro Air in Vrchlabi
Na 10 jaar boerencampings te hebben bezocht, willen de kinderen nu MEER. Dus zijn we op zoek naar camping met zwembad, wat meer luxe, schaduw voor onze honden, maar vooral leuk voor de kids van 11 en 13. Over camping Euro Air is veel geschreven, maar ik wil toch echt weten of dit iets voor onze kinderen is. Wie geeft nog een positieve reactie, zodat we tot een besluit kunnen komen?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
Toch denk ik dat je dat alleen maar zelf kan beoordelen, wat een ander leuk vindt is voor jullie misschien helemaal niet leuk.
Jullie zijn zelf gek op boerencampings, klein en overzichtelijk dus. Denk je dat je het dan leuk vindt op een grote, met alles erop en eraan camping? Ik denk dat je het gewoon moet proberen (je hebt tenslotte wat over voor je kinderen! ). Als het jullie niet bevalt dan ga je weg en zoek je een andere camping. Zo simpel is het volgens mij, maarja, wie ben ik. ![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volwaardig Lid
|
Ja, wij(man en ik ) hoeven ook niet zo nodig op zo een massa camping, maar zoals gezegd, de kinderen vervelen zich kapot op een boeren camping dus zijn we overeen gekomen iets anders te doen. Eerst nog naar Frankrijk en Spanje gekene, maar dan moet ons bestedingspatroon ook erg anders eruitgaan zien....we zijn natuurlijk wel verwend in Tsjechie(financieel gezien dan) dus de compromis is: Wel Tsjechie, maar een camping waar jeugd is en een zwembad(en dat gaat ook wel vaak samen natuurlijk).Wij passen ons aan, en wachten tot we over een aantal jaren weer kunnen doen wat we samen willen. Liever gezellige kinderen mee naar een camping waar ik niet geheel achter sta, dan kinderen die zich niet vermaken...toch...
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Daar kan ik me ook helemaal in vinden, zo hebben wij het ook altijd gedaan en daarom staan we nu alweer heel wat jaren op campings die wij erg leuk vinden en we hebben met heel veel plezier (voor de kinderen) op campings met zwembaden gestaan.
Heel veel plezier voor jullie allemaal! (Want tenslotte, als je kinderen genieten, geniet jij ook ) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
Dat is het zeker. Wij hebben er een aantal jaren geleden met veel plezier gestaan. Ook aan euro-air bewaren wij goede herinneringen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
Ook ik heb op die site gekeken,de camping lijkt leuk en dus info aangevraagd maar krijg helaas geen response terug ...En sommige horrorverhalen over glas en muizen in het zwembad geeft mij wel de bibbers...dan nog maar eventjes verder zoeken vrees ik..
![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
geboekt
wij hebben geboekt op camping euro-air!!!!!
we gaan er met 2 gezinnen heen van 7 aug tot 23 aug. wie gaat er nog meer heen??????????????? voor diegene die me geholpen hebben met informatie over verschillende camping te zoeken BEDANKT Als ik weer terug ben zal ik laten weten hoe ik het gehad heb. groetjes alij |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moderator
|
Goed zo! Alvast veel plezier gewenst, Alij!
![]() |
|
|
|