|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Country Saloon Restaurant Penzion in Klatovy
Hoi,
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit restaurant/pension kent en dan niet als restaurant, want dat schijnt erg goed te zijn begreep ik via dit forum (enorme spiezen!), maar als pension. Is er iemand die er ook echt overnacht heeft en hoe is dat bevallen? Bedankt en groetjes.... ![]() Cindisch |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Re: Country Saloon restaurant Penzion in Klatovy
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi PuNkenstEin,
Bedankt , had inderdaad deze website gezien en zag er leuk uit. Omdat we nog een plekkie zochten in de buurt van Klatovy en hier de vleeseters en vegetariers (mijn dochters) blijkbaar beiden aan hun trekken konden komen leek het ons wel leuk om hier een paar nachtjes door te brengen. Maar heb op dit forum nog niets gelezen over hoe het pension is. Ik ga anders de gok gewoon wagen!gr, Cindisch |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
Ach ja, waarom ook niet? Het eten heb je in ieder geval vlakbij de hand.
![]() Nu maar hopen dat er nog wat oud-pensiongasten e.e.a. kunnen vertellen... |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Gewoon wagen die gok.... wat kan er fout gaan in een paar nachtjes ?? is het niets ben je toch zo weer weg ??
Waarom wil iedereen altijd alles plannen en weten.... Een onverwachte gebeurtenis is toch vaak veel leuker ? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hebt gelijk Arno...ga het gewoon lekker een paar nachtjes proberen! Vertrek morgenochtend en wil de vakantie eindigen bij dit pension, laat over 2 1/2 à 3 weekjes wel even weten hoe het bevallen is!
Tot dan.... ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |