![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Becherovka
Na een te gekke vakantie in Spindleruv Mlyn hebben we,
op aan raden van de Pension eigenaresse, een paar flesjes Becherovka mee genomen. Hoe komt deze likeur het beste tot zijn recht; gekoeld, kamertemp.,puur of gemixed. Ik hoor het graag. GRiekie ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Alles kan, zowel puur of gemixt, gekoeld of ongekoeld.
Op www.becherovka.cz kan je verschillende recepten vinden voor mixen. Probeer het gewoon uit wat je lekker vindt en geniet er van (maar wel met mate ). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
Ik vind Becherovka het lekkerst uit de fles
en op kamertemperatuur. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pivonist
|
Een Becherovka bij een Pivo is best lekker, bij mij legt hij in de vrieskast,hoe kouder hoe lekkerder, na zdravi!!!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Ik vind Becherovka het lekkerst, als iemand anders dat drinkt en daarbij tevreden gezichten trekt
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Gewoon zelf uitproberen wat je het lekkerst vindt, Riekie.
![]() Ikzelf heb hem het liefste koud (uit de vriezer of koelkast: allebei lekker). In Tsjechië drink ik Becherovka op elke gewenst moment (en dat zijn er nogal wat); in Nederland vind ik het 's avonds het lekkerst bij een grote mok koffie. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Of drink 'm als "Beton": Becherovka-Tonic, ook lekker.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
goedenacht !!
Ik drink Becherovka het liefst helemaal niet meer, laat me je uitleggen waarom. Wij zijn erg fan van de tsjechie'se blaasmuziek en hebben zo ook een aantal vrienden de spelen in prespolanka die elk jaar naar nederland komen. dat zij ook elk jaar het nodig Becherovka meebrengen, wil dit nogal eens zwaar vallen,opzich niet erg maar wel als je het nodige hebt gedronken en door en podiumschuting valt (zoals ik) Dus mijn advies : Ruik er alleen aan en drink een pivo daar heb je meer aan) Groet Rika |
|
|
|