![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Snowtubing
hallo,
weinig mensen weten wat snowtubing is maar ik kan u vertelen het is super leuk. ik heb het zelf ook gedaan.(in Strazne) je koopt een kaartje daarna krijg je een band. met die band wordt door een kabel omhoog getrokken, boven aangekomen loop je met je band naar het begint van de (rutshhh)baan Je gaat op je band zitten en je glijd(rutshhttt) naar beneden met scherpe bochten in de baan!!!een echte beleving. een aanrader om te doen!! gdfig.jpg naamloos.jpg (ik links wessel rechts) (snowtubing is met een band van de piste) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pivonist
|
Heeft u nog meer tips hoe ik beide benen kan breken!!!!!
Na zdravi!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Legende
|
Citaat:
Zaterdagmiddag 28-05 omstreeks 15:00 uur werd de ambulance en de Ouddorpse reddingsbrigade gealarmeerd voor een kite-surfer met 2 gebroken benen. het ongeval deed zich voor bij strandtent "De Strandtent" op de Brouwersdam. De kite-surfer was met een te sterke wind, 6 bft. toch gaan surfen. Na een te hoge sprong kwam het slachtoffer op een ondiep stuk terecht en brak daarbij beide onderbenen. Personeel van de reddingsbrigade en de ambulance hebben het slachtoffer gestabiliseerd en van het strand afgevoerd. De jongeman is naar het van Weel Bethesda ziekenhuis te Dirksland gebracht. .. " en zo kan het ook ..... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Haha
Jullie doen net of snowtubing een extreme sport is ofzo. Nou Nickw ik vond jullie verhaal over het tuben erg leuk en misschien doen wij het ook wel een keertje. En anders zal ik onze gasten erover vertellen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
|
goed gekozen naam ???
"Parašutistická škola Impact Quite possibly the most insensitively monikered business known to man. 3,100Kč for the usual aerial insanity involving aeroplanes, rushes of blood to the head and bodies to the ground." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
meer snowtubing
Je benen breken kan je zeker bijvoorbeeld:
Als je met z'n tweeen aan elkaar gaat kun je uit de bocht vliegen!! dan val je 2 meter naar beneden. Want de baan heeft zeeer veel scherpe bochten en is superglad, maar het is inderdaad niet zo extreem. ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pivonist
|
Het lijkt me inderdaad een leuke sport, ik word dan ook op dit gebied iets actiever, met een pivo in de hand ga ik kijken hoe andere figuren wel de door mij eerder beschreven situatie in de praktijk brengen. Na zdravi!!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
nooit gedaan, het ziet er een beetje lomp uit, ik ga voor snowboarden
![]() |